ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392     |     کد : 67786

بقای انقلاب اسلامی در اتحاد و اسلام خواهی ملت ایران است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: بقای انقلاب اسلامی در اتحاد و اسلام خواهی ملت ایران بوده و زندگی این ملت با این دین الهی عجین شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: بقای انقلاب اسلامی در اتحاد و اسلام خواهی ملت ایران بوده و زندگی این ملت با این دین الهی عجین شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش در جمع مردم آذربایجان به مناسبت 29 بهمن، بر اسلام خواهی ملت ایران تاکید کردند.

وی اظهارکرد: معظم له در این سخنان با اشاره به قیام مردم آذربایجان در اربعین شهدای قم، به اهمیت اسلام خواهی به عنوان اولویت اساسی ملت در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کردند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: اکنون بقای انقلاب اسلامی پس از گذشت 35 سال از پیروزی آن، با اتحاد ملت و ولایت مداری آنان تداوم یافته است.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: مردم ایران در روز 22 بهمن نیز نشان دادند از اسلام، نظام اسلامی و ولایت فقیه با قدرت تمام پشتیبانی کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و اسلام زدند.

وی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات 5+1 گفت: در این دور از مذاکرات، آمریکایی ها برخلاف اظهارات اخیر خود، لحن نرمی را در پیش گرفتند که این امر از حضور و حمایت بی نظیر ملت از نظام اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حاصل شده است.

خطیب جمعه مراغه افزود: سخنان مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در 29 بهمن و در جمع مردم آذربایجان موجب شد دشمنان و قدرت های استکباری حساب کار خود را بدانند.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: مسوولان در این مذاکرات اعلام کردند که فقط در مسایل هسته ای با کشورهای 5+1 مذاکره می کنند.

وی اظهار کرد: انفجارهای اخیر در لبنان و در کنار مرکز فرهنگی کشورمان برای دومین بار توسط تکفیری ها، نشان دهنده عمق کینه مزدوران استکبار و صهیونیست ها نسبت به سیاست های کشورمان در منطقه است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: قدرت های استکباری با کمک مزدوران القاعده، تکفیری ها و وهابی ها درصدد از بین بردن امنیت در کشورهای عراق، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام های اخیر دولت عراق در استان الانبار در سرکوب عناصر تکفیری و القاعده قابل تحسین است.


نوشته شده در   جمعه 2 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode