ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392     |     کد : 67357

ملت ایران در 22 بهمن اراده انقلابی سال 57 را تکرار کرد

امام جمعه آذرشهر گفت: ملت آگاه و ولایتمدار در 22 بهمن امسال عزم و اراده انقلابی سال 57 را به خوبی تکرار کرد.

امام جمعه آذرشهر گفت: ملت آگاه و ولایتمدار در 22 بهمن امسال عزم و اراده انقلابی سال 57 را به خوبی تکرار کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میرعلی اکبر قره سیدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: حضور یکپارچه مردم در این راهپیمایی، سال های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را در اذهان عمومی تداعی می کرد.

وی با تشکر از حضور حماسی مردم آذرشهر در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآوری کرد: استکبار جهانی باید نقشه های روی میز خود را با مقیاس مشت های آهنین ملت شجاع و انقلابی ایران اسلامی محاسبه و ترسیم کند.

حجت الاسلام قره سیدی اظهارکرد: سردمداران کاخ سفید و دوستان غربی او باید برای کنار آمدن با ملت ایران راه های منطقی و عقلانی از جمله شناخت و قبول حق مسلم همه ملت ها و دولت ها را انتخاب کنند چرا که بیشتر روش های غیر منطقی و غیر انسانی آنها را در قالب توطئه های مختلف همچون جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی تجربه کرده اند.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اتحاد مسوولان جمهوری اسلامی و ملت و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب گفت: دشمنان انقلاب این واقعیت تاریخی را قبول کنند که ملت و دولت با تبعیت از منویات ولی فقیه برای دفاع از دستاورد های نظام در صف واحد و مستحکمی قرار دارند.

حجت الاسلام قره سیدی در بخش دیگری از خطبه ها خدمت به مردم را از کارهای بسیار ارزشمند و جزء عبادات الهی عنوان و اضافه کرد: مسوولان جمهوری اسلامی حضور باشکوه ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی را در صحنه های مختلف قدر دانسته و در خدمت به آنان کوتاهی نکنند.

وی همچنین فرا رسیدن 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز را یاد آوری کرد و افزود: به لطف خدا همه این حرکت های تاریخ ساز مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) فراهم کرد.

امام جمعه آذرشهر از دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه سالگرد قیام 29 بهمن خبر داد و گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته تعدادی از مردم شهرستان های مختلف استان با معظم له دیدار و با دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند.


نوشته شده در   جمعه 25 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode