ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392     |     کد : 67351

عشق به اسلام، ولایت و رهبری مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: عشق و علاقه مردم به اسلام، ولایت فقیه، امام راحل و رهبر معظم انقلاب مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی است.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: عشق و علاقه مردم به اسلام، ولایت فقیه، امام راحل و رهبر معظم انقلاب مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن عمق حمایت مردم از انقلاب را نشان داد، افزود: عشق و علاقه مردم به آرمان های انقلاب و آمادگی برای دفاع از نظام و ولایت در این راهپیمایی دوباره نمایان شد.

وی اظهارکرد: مردم نشان دادند که همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی عشق می ورزند و در راس آن رهبر معظم انقلاب را به عنوان رهبری عالی رتبه و خلف صالح امام راحل قبول دارند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر جبهه استکبار را در جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی با شکست سنگینی مواجه کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به توصیه رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پاسخ مناسب به آمریکایی ها دادند.

وی با اشاره به صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی، گفت: این حکم تداعی گر علاقه امام راحل و علما به دین اسلام و پیامر اکرم (ص) است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه در این کتاب شیطانی به پیامبر(ص) و صحابه مکرمشان توهین شده بود، خاطرنشان کرد: تایید حکم امام راحل توسط علمای شیعه و سنی بیشترین رکن وحدت در این مساله است.

وی با بیان اینکه نویسنده این کتاب توسط دولت های استکباری و صهیونیستی حمایت می شود، گفت: این عمل آنان نشاندهنده عمق دشمنی آنان با اسلام و صحابه پیامبر (ص) است.



نوشته شده در   جمعه 25 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode