ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 اسفند 1388     |     کد : 6711

ساکت باشيد و حرف بزنيد!

نمايشگاه سبيت فناوري "صداي سکوت" با هدف تبديل کوچکترين حرکات لب و دهان به اصوات به نمايش گذاشته شده است. فناوري که مي تواند به افرادي که توانايي صحبت کردن خود را از دست داده اند يا افرادي که قصد دارند بدون ايجاد مزاحمت براي ديگران در سکوت صحبت کنند، کمک فراواني کند...


نمايشگاه سبيت فناوري "صداي سکوت" با هدف تبديل کوچکترين حرکات لب و دهان به اصوات به نمايش گذاشته شده است. فناوري که مي تواند به افرادي که توانايي صحبت کردن خود را از دست داده اند يا افرادي که قصد دارند بدون ايجاد مزاحمت براي ديگران در سکوت صحبت کنند، کمک فراواني کند.
بزرگترين نمايشگاه صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات از روز اول مارچ 2010 به مدت 6 روز در هانوور آلمان آغاز به کار کرد که به گفته مسئولان برگزاري آن به دليل 18 ماه انجماد سرمايه گذاري در صنعت فناوري اکنون زمان ذوب شدن سرمايه گذاري ها فرا رسيده است.
به گزارش مهر، سبيت 2010 بزرگترين نمايشگاه صنعت ICT در جهان با حضور مشترک صدر اعظم آلمان آنجلا مرکل و نخست وزير اسپانيا افتتاح شد.
نمايشگاه سبيت که از سال 1986 تا کنون به صورت سالانه و توسط Deutsche Messe AG برگزار مي شود روز شنبه هفته آينده به پايان خواهد رسيد. شعار اين سال نمايشگاه "جهان متصل" است.
به صورت کلي در حدود چهار هزار و 157 شرکت از 68 کشور مختلف در اين نمايشگاه حضور داشته و محصولات و يا راه حلهاي شبکه اي خود را به نمايش گذاشته اند. شرکتهاي بزرگي مانند IBM، مايکروسافت، SAP، وودافن، AMD ، گوگل و آمازون نيز در اين نمايشگاه گرد هم آمده اند.
تعداد شرکت کنندگان امسال نسبت به سال گذشته سه درصد کمتر است که نمايانگر کاهش تمايل حضور شرکتها در اين نمايشگاه از سال 2001 است. در سال 2001 نمايشگاه توانست در حدود هشت هزار و 100 شرکت را براي حضور به سوي خود جذب کند. در اين ميان برخي ديگر از نمايشگاههاي مشابه از جمله نمايشگاه الکترونيک لاس وگاس و کنفرانس جهاني موبايل در بارسلونا که به صورت سالانه در ماه هاي ژانويه و فوريه برگزار مي شوند در صنعت IT به شهرت قابل توجهي دست يافته است.
شرکت گنندگان در نمايشگاه سبيت 2009 که تحت تاثير شديد بحران اقتصادي قرار داشتند با کاهشي 25 درصدي و تعداد بازديدکنندگان با کاهشي 20 درصدي نسبت به سال گذشته برخوردار بود. با اين حال متخصصان نسبت به نمايشگاه امسال بسيار خوشبين بوده و معتقدند اين نمايشگاه در زمان درستي آغاز به کار کرده است زيرا پس از 18 ماه انجماد سرمايه گذاري در صنعت فناوري، اکنون زمان ذوب شدن سرمايه گذاري ها فرا رسيده است.
نمايشگاه سبيت 2010 با الهام از فيلم پرفروش آواتار گروهي از فناوري هاي جديد سه بعدي را در معرض نمايش قرار خواهد داد که از آن جمله مي توان به نمايشگري با توانايي ايجاد تصاوير سه بعدي بدون نياز به استفاده از عينکهاي ويژه توسط کاربر اشاره کرد.
همچنين در "پارک آينده" نمايشگاه سبيت فناوري "صداي سکوت" با هدف تبديل کوچکترين حرکات لب و دهان به اصوات به نمايش گذاشته شده است. فناوري که مي تواند به افرادي که توانايي صحبت کردن خود را از دست داده اند يا افرادي که قصد دارند بدون ايجاد مزاحمت براي ديگران در سکوت صحبت کنند، کمک فراواني کند.
IT سبز از ديگر ويژگي هاي بارز نمايشگاه 2010 سبيت است و در اين نمايشگاه سالني دو هزار متر مربعي را براي نمايش محصولات اقتصادي، اکولوژي، و فناوري هاي ديجيتال در اختيار شرکتهاي مختلف قرار داده است. از جمله فناوري هاي سبز سبيت فناوري "اندازه گيري هوشمند" است که به افراد امکان مي دهد با استفاده از تلفنهاي همراه خود به لوازم الکترونيکي خانگي از قبيل ماشين لباسشوئي اتصال پيدا کرده و با کنترل فعاليت آن از مصرف بيهوده انرژي جلوگيري کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 12 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode