ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392     |     کد : 66992

انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید مهمترین رکن تثبیت نظام است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: انتقال دستاورد های انقلاب اسلامی به نسل جدید مهمترین رکن تثبیت نظام اسلامی است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: انتقال دستاورد های انقلاب اسلامی به نسل جدید مهمترین رکن تثبیت نظام اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه هم اکنون دشمنان انقلاب بدنبال زیر سووال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل کنونی و آینده، گام مهمی در شکست دشمنان است.

وی اظهار کرد: روشنفکران، معلمان، استادان و طلبه ها در این زمینه بیشتر وظیفه دارند و دولت نیز باید در این راستا برنامه های جدی تدوین و زمینه را فراهم کند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به اینکه ایران اسلامی هم اکنون در بیشتر زمینه های علمی، اقتصادی و پزشکی حرف اول را در دنیا می زند، ادامه داد: علاوه بر انتقال این دستاوردها، باید دستاوردهای بومی انقلاب به سایر کشورهای جهان صادر شود.

حجت الاسلام پورمحمدی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را نعمت بزرگ و الهی برای ملت ایران خواند و یادآوری کرد: مردم باید با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، وظیفه و دین خود را به این نعمت الهی ادا کنند.

وی با بیان اینکه این نعمت الهی به راحتی به دست نیامده است، گفت: نهال پر برکت انقلاب، 35 سال پیش با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به بار نشست و اکنون به درخت برباری برای مردم ایران و منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 با حضور و قیام ملت غیور بویژه جوانان با ایمان و رهبری های خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و تقدیم شهیدان والامقام، به پیروزی رسید و دودمان نظام ستمشاهی وابسته به اجانب را به زباله دان تاریخ فرستاد.


نوشته شده در   جمعه 18 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode