ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392     |     کد : 66987

امام جمعه اهر ترویج حجاب و صیانت از کرامت انسانی زنان را مورد تاکید قرار داد

امام جمعه اهر ترویج حجاب و صیانت از کرامت انسانی زنان را از پیام های الگوی رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) برای بانوان جامعه به ویژه دختران مسلمان ذکر کرد و بر آن تاکید کرد.

امام جمعه اهر ترویج حجاب و صیانت از کرامت انسانی زنان را از پیام های الگوی رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) برای بانوان جامعه به ویژه دختران مسلمان ذکر کرد و بر آن تاکید کرد.


حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز جمعه در همایش حجاب و عفاف، با بیان اینکه دانشگاهیان، استادان، فرهیختگان و اندیشمندان صاحب نظر باید مسایل حجاب و عفاف را از جنبه های مختلف بررسی و به آن توجه کنند، گفت: این مهم ترین مشکل امروز جامعه است که برای آن باید چاره اندیشی کرد.

وی افزود: اگر صمیمیت و محبت در خانواده ها روزی از هم بپاشد نه تنها در خانواده بلکه در جامعه نیز اثر ناگواری خواهد گذاشت.

حجت الاسلام حاجی زاده بر تشریک مساعی متقابل زن و مرد و به خصوص از سوی زنان برای بقای خانواده ها تأکید کرد.

امام جمعه اهر با بیان اینکه حجاب و عفاف امنیت بانوان است، گفت: ما اکنون شاهدیم که حجاب مانع کار و ورزش نیست و بانوان کشور با حجاب کامل تمام قله های افتخار را فتح می کنند و در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از زنان در عرصه های مختلف استفاده شده است که این نشان دهنده جایگاه بلند زنان در جامعه است.

فرماندار شهرستان اهر نیز در ادامه این همایش حجاب را نماد ارزش های اسلامی و دینی زن مسلمان دانست.

رضا صدیقی برگزاری اینگونه همایش ها را فرصت مناسبی برای بازگو کردن نقش سازنده زنان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ذکر کرد و نقش آنها را درتقویت آموزه های دینی و تربیت کودکان و نوجوانان به خصوص در خانواده ها بسیار مهم دانست.

وی با بیان اینکه حجاب به عنوان یکی از ارزش های مهم اسلامی در جامعه است، بر گسترش حجاب از سوی زنان در جامعه تأکید کرد.

فرماندار اهر با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، حفظ حریم خانواده ها و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، نقش زنان در این زمینه را بسار مهم دانست.

وی از زنان خواست با توجه به نقشی که در خانواده ها دارند سعی کنند با ایجاد محیط مناسب و صمیمی در جمع خانواده در تحکیم خانواده تلاشی مضاعف کنند.


نوشته شده در   جمعه 18 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode