ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392     |     کد : 66978

برگزاری همایش بزرگ تجدید میثاق مرزنشینان و بسیجیان با آرمانهای انقلاب اسلامی در شهرستان جلفا

همایش بزرگ تجدید میثاق مرزنشینان و بسیجیان شهرستان جلفا با آرمانهای والای امام راحل و انقلاب اسلامی برگزار شد.

همایش بزرگ تجدید میثاق مرزنشینان و بسیجیان شهرستان جلفا با آرمانهای والای امام راحل و انقلاب اسلامی برگزار شد.



به گزازش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،همایش بزرگ تجدید میثاق مرزنشینان و بسیجیان شهرستان جلفا باحضور فرمانده سپاه عاشورا برگزارشد.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: عزم دشمنان نظام بر این است که وحدت ملی و همدلی ملت ایران را با تلاش برای دو قطبی کردن جامعه ایران از بین ببرند.سردار غلام عسگر کریمیان یکشنبه شب در همایش تجدید میثاق بسیجیان جلفا با ولایت اظهار کرد: استکبار با بهره گیری از فرصت مذاکرات هسته ای در صدد ایجاد قطب مخالف و موافق از ملت ایران در مواجه با این مساله است.
وی افزود: با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و بصیرت و آگاهی مردم این خواسته دشمن همچون توطئه های پیشین بی اثر شد.
فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: تیم هسته ای در مذاکره با گروه ۱+۵ نباید ذره ای از منویات رهبری و عزت واقتدار ملت ایران غافل شود.
سردار کریمیان خاطرنشان کرد: مبارزه و مقابله با استکبار همچنان ادامه دارد و ملت ایران هیچ وقت از ماهیت استکبارستیزی خود دست برنخواهد داشت.
وی قدرت اقتصادی ملت ایران را از شاخصه های دفاعی مردم در برابر استکبار بیان کرد و گفت: ملت فهیم ایران با تاسی از مقتدای خود، دشمن شناسی و وحدت ملی در برابرفشارهای اقتصادی سرافراز بوده است.
سردار کریمیان با بیان اینکه جنگ استکبار با نظام اسلامی پایانی ندارد، گفت: به دنبال ناکامی دشمنان در مواجه مستقیم با ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، استکبار با ناتوی فرهنگی و هدف قرار دادن اعتقادات دینی مردم در صدد ضربه زدن به نظام است.
وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و وحدت توسط مردم در برابر توطئه های دشمنان، رمزپیروزی ملت ایران و شکست زورگویان را در ولایت پذیری و حفظ روحیه بسیجی عنوان کرد.
همایش بزرگ تجدید میثاق مرزنشینان و بسیجیان شهرستان جلفا با حضور گسترده اقشارمختلف مردم و مسوولان محلی در مسجد جامع شهر جلفا برگزار شد.


نوشته شده در   جمعه 18 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode