ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1387     |     کد : 669

امام جمعه تبريز: ايران بايد عليه دولت‌هاي آمريكا و انگليس به دادگاه لاهه شكايت كند

امام جمعه تبريز با اشاره به اعترافات دستگير شدگان حادثه انفجار حسينيه شيراز مبني بر دريافت پول و اسلحه از انگليس و آمريكا گفت: ايران بايد عليه دولت‌هاي اين دو كشور در دادگاه لاهه شكايت كند.

 

ايت الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلي امام خميني(ره) اين شهر با اشاره به دستگيري 12 نفر از مزدوران اجانب در ارتباط با بمب گذاري حسينه شيراز و اعترافات صريح آنها مبني بر ارتباط داشتن با آمريكا و اسرائيل خواستار پيگيري مسئولان امر در اين رابطه شد.
وي ياد آور شد: دستگير شدگان اعتراف كرده‌اند كه قصد بمب گذاري و اقدام انفجارهاي خرابكارانه در نمايشگاه بين المللي كتاب و سفارت روسيه در ايران با هدف ايجاد ناامني در كشور و براي بهم زدن مناسبت دو كشور ايران و روسيه را داشتند كه با تلاش مسئولان امر اين خرابكاران دستگير و موجب كشف توطئه آمريكا و انگليس در ايران شد.
شبستري تصريح كرد: توطئه‌ها و تهديد بيگانگان و دشمنان هيچ خللي در اراده شكست ناپذير ملت ايران در پيروي از مقام معظم رهبري‌، حفظ دستاوردهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و پيگيري اهداق مقدس مردم و دولت ايران اسلامي نخواهد داشت.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز با اشاره به تحولات لبنان و عقب نشيني آشكار و اخير طرفداران سياست‌هاي آمريكا و اسرائيل دراين كشور، آينده درخشان و خوبي را براي استقلال و تماميت لبنان پيش‌بيني كرد.
خطيب جمعه تبريز خاطر نشان كرد: رژيم غيرقانوني اسرائيل براي ترميم حيثيت از دست رفته‌اش در جنگ 33 روزه با حزب الله جشن شصتمين سال تأسيس خود را گرفته و برخي از سران خائن عرب با شركت در اين جشن چشم خود را به روي بيش از نيم‌قرن ظلم به مسلمانان تحت ستم سرزمين‌هاي اشغالي بسته‌اند.
وي با اشاره به پيروزي نيروهاي مقاومت و حزب‌الله بر شبه نظاميان غربگرا، كه منجر به نقش بر آب شدن توطئه آمريكا در لبنان شد اظهار داشت: در جريان اين پيروزي بزرگ دولت فواد سنيوره مجبور به لغو دو مصوبه مناقشه‌انگيز خود شد.
شبستري خاطر نشان كرد: آينده خوبي براي لبنان پيش بيني مي‌شود و بيداري مردم لبنان در اين ميان قابل تقدير است و به فضل پرودگار آن شعار ملت ايران اينكه « حزب الله پيروز است، اسرائيل نابود است» بزودي تحقق خواهد يافت.
امام جمعه تبريز همچنين با اشاره به ‌نقشه دشمنان در ضربه به اتحاد مسلمانان گفت: استكبار در پي درگيري با جهان اسلام مي‌خواهد عنصر آگاهي‌بخش ملت‌ها يعني دين اسلام را حذف كند، لذا تنها اتحاد دنياي اسلام، برگ برنده مسلمانان مقابل توطئه‌هاي استكبار جهاني است.
عضو خبرگان رهبري با اشاره به سالرو شهادت صديقه كبري حضرت فاطمه زهرا (س) درمورد مقام و شخصيت آن بانوي بزرگوار مطالبي بيان كرد و خواستار مشاركت گسترده مردم و بهره‌برداري بيشتر معنوي از اين آئين‌ها شد.


نوشته شده در   شنبه 28 ارديبهشت 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode