ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392     |     کد : 66881

مساجد پایگاه اصلی مردم در انقلاب بودند/ روحانیون تاثیرگذارترین قشر در دوران انقلاب

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مساجد را پایگاه های اسلام و محل آغاز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مساجد را پایگاه های اسلام و محل آغاز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تقی زاده سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مساجد عاملی اصلی  انقلاب اسلامی مردم ایران و تداوم آن بودند و بر همین اساس این مراکز باید همیشه فعال بوده و با برنامه های محتوایی، مردم را تغذیه فکری کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بازار و بازاریان در پیروزی انقلاب و ضرورت حضور آنها در جشن های دهه فجر گفت: بازاریان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اکنون به شکرانه این انقلاب می توانند در اقدامی هماهنگ بر سردر مغازه ها پرچم زده و از طرف اتحادیه ها و صنوف بازاری، برنامه هایی تدارک ببینند.

وی مدارس و مراکز آموزش عالی را در در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی از مهمترین حوزه ها دانست و افزود: از معلمان و اساتید دانشگاهی انتظار می رود با تبیین درست مسائل انقلاب، دانش آموزان و دانشجویان را در برگزاری جشن ها و برنامه های مختلف دهه فجر سهیم کنند.

تقی زاده با بیان اینکه نقش بانوان، مادران و خواهران در شکل گیری انقلاب پررنگ بوده، از آن ها خواست با تشویق خانواده و همراه آنها در راهپیمایی 22 بهمن ماه مثل صحنه های مختلف حضور خود را نشان دهند.

وی روحانیون را تاثیرگذارترین قشر در دوران انقلاب خواند و اظهار کرد: این قشر در دوران پیش از انقلاب تبیین کننده ظلم های رژیم پهلوی بوده و هنگام انقلاب پیشرو بودند که در راس آن ها حضرت امام خمینی(ره) با تدابیر حکیمانه خود موجب آگاهی مردم و وقوع انقلاب برخواسته از دل مردم شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب نام برد و گفت: مردم در کنار اسلام و ولایت فقیه به عنوان ارکان اصلی پیروزی انقلاب، رکن دیگری بودند که توانستند حول محور اسلام پیروز شده و دست بیگانگان را از منافع کشور قطع کرده و ار از سلطه آن ها نجات پیدا کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 16 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode