ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 بهمن 1392     |     کد : 66517

شدار امام جمعه بناب در خصوص نفوذ تکفیری‌ها به داخل کشور

امام جمعه بناب ضمن هشدار به مردم و مسئولان برای حفظ هوشیاری بیشتر در خصوص تکفیری‌ها گفت: نیروهای امنیتی باید بیشتر اوضاع و احوال کشور را رصد کنند و کاملاً بر اوضاع تسلط و اشرافیت داشته باشند تا تکفیری‌ها در این مناطق رخنه نکنند.

امام جمعه بناب ضمن هشدار به مردم و مسئولان برای حفظ هوشیاری بیشتر در خصوص تکفیری‌ها گفت: نیروهای امنیتی باید بیشتر اوضاع و احوال کشور را رصد کنند و کاملاً بر اوضاع تسلط و اشرافیت داشته باشند تا تکفیری‌ها در این مناطق رخنه نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های آیین شکوهمند نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی اظهار کرد: معظم له در این دیدار بیانات مبسوطی را درخصوص خطر تکفیری‌ها بیان کردند و این خطر بزرگ را به جهان اسلام گوشزد و تذکر دادند و همچنین هشدار دادند که این بزرگ‌ترین خطر هر روز رو به گسترش است.

وی با بیان اینکه خطر تکفیری‌ها از سایر خطرها و فتنه‌ها به مراتب سنگین‌تر است، افزود: متأسفانه آنها اقدامات خود را جهاد فی سبیل الله تلقی می‌کنند و عملکرد خود را با تکبیر جلو می‌برند و این خطرناک‌ترین خطر است، بنابراین مسلمانان باید سعی و تلاش کنند که نگذارند فجایع  غیرقابل توصیف را به نام اسلام و قرآن رقم بزنند.

خطیب جمعه بناب همچنین با اشاره به جنایات تکفیری‌ها در کشورهای مسلمان افزود: تکفیری‌ها و وهابی‌ها نه تنها با دشمنان خونریزی و جلاد کاری ندارند، بلکه برابر آنها سکوت محض می‌کنند و در چارچوب منافع و اهداف آمریکا و اسرائیل فتوا صادر می‌کنند و این اقدام یک اقدام تصادفی نیست.

باقری‌بنابی تصریح کرد: تردیدی وجود ندارد که تکفیری‌ها آلت دست آمریکا، اسرائیل و ارتجاع عرب هستند.

وی با بیان اینکه تمام تمرکز و توجه تکفیری‌ها به عنوان خط مقدم اسرائیل برای از بین بردن حزب الله لبنان و دولت بشار اسد است، تأکید کرد: اگر تکفیری‌ها بتوانند این مانع‌ها را از سر راه بردارند، مسلمانان جهان شکست سنگینی خواهند خورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: تکفیری‌ها به نام اسلام و با شعار رسول اکرم(ص) جلو می‌روند و این دستمایه موجود برای حکومت‌های ضد اسلام است تا چهره اسلام و نام بسیار محبوب پیامبر اکرم(ص) را در ذهن‌ها مخدوش کنند.

باقری بنابی سپس ضمن توصیه به مسلمانان در خصوص شناخت هر چه بیشتر خیانت‌های تکفیری‌ها اظهار کرد: دقیقاً تکفیری‌ها نقش جاده صاف‌کن را برای قدرت‌های شیطانی بازی می‌کنند.

وی در عین حال اظهار کرد: هر لحظه که می‌گذرد، تکفیری‌ها با اقدامات خود اسلام را ضعیف‌تر کرده و موریانه‌وار از درون ملت‌های اسلامی را می‌بلعند و روز بروز معیارهای اسلامی را زیر پا گذاشته و له می‌کنند، مع الأسف امروز در بلاد اسلامی هزاران جنایت توسط تکفیری‌های به ویژه در کشورهای عربی درحال انجام است.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: از آنجایی که شیاطین بزرگ از بیداری اسلامی ضربه بزرگ خوردند و به تلافی شکست در مقابل حزب الله لبنان و عدم توفیق در شکست دادن دولت بشار اسد، تکفیری‌ها و سلفی‌ها و وهابی‌ها را در مقابل مسلمانان قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: قدرت‌های بزرگ که می‌خواستند آسان‌ترین اقدام را برای دستیابی به اهداف خود پیدا کنند، با ایجاد و پرورش این تکفیری‌ها آبروی اسلام را از این طریق به حراج گذاشتند و امروز دود این آتشی که به پا خواسته، وارد چشم مسلمانان شده است.

باقری‌بنابی گفت: ساخت و ایجاد و پرورش جریان تکفیری نقشه قدرت‌های غربی از جمله اسرائیل، فرانسه و انگلیس است و عملکرد شوم این جریان به نفع دولت‌های استکباری است و ضربه آن به امت اسلامی. چرا که دولت های سلطه‌گر هیچ وقت با جریان تکفیری مشکل ندارند.

امام جمعه بناب ضمن هشدار به مردم به ویژه مسئولان برای حفظ هوشیاری بیشتر در خصوص تکفیری‌ها گفت: مسئولان به خصوص نیروهای امنیتی باید بیشتر اوضاع و احوال کشور را رصد کنند و کاملاً بر اوضاع تسلط و اشرافیت داشته باشند تا تکفیری‌ها در این مناطق رخنه نکنند.


نوشته شده در   جمعه 11 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode