ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392     |     کد : 66169

نقش تعیین کننده ایران در نشست ژنو 2 را نمی توان انکار کرد

امام جمعه آذرشهر گفت: سازمان ملل و کشورهای شرکت کننده در ژنو 2 نمی توانند نقش تعیین کننده ایران را در این نشست نادیده و انکار کنند.

امام جمعه آذرشهر گفت: سازمان ملل و کشورهای شرکت کننده در ژنو 2 نمی توانند نقش تعیین کننده ایران را در این نشست نادیده و انکار کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میرعلی اکبر قره سیدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: دبیرکل سازمان ملل باید به عنوان مسوول فعلی این سازمان مدافع حقوق ملت ها و دولت ها در گفتار و کردار خود باشد.

وی گفت: جمهوری اسلامی با موقعیت خاص دیپلماتیک بین المللی به صورت رسمی به کنفرانس ژنو 2 دعوت شده بود ولی متاسفانه دبیرکل سازمان ملل در اثر نفوذ کشورهای حامی گروه های تروریست سوریه دعوت خود را پس گرفت.

خطیب نماز جمعه آذرشهر با اشاره به سیاست های کارساز جمهوری اسلامی در قبال سوریه خاطر نشان کرد: آنهایی که می خواهند پشت درهای بسته برای ملت و دولت سوریه نقشه صلح و آشتی ترسیم کنند، بهتر است این کار را به خود ملت آن کشور واگذار کنند تا آنان در پای صندوق های رای برای خودشان تصمیم گیری کنند.

امام جمعه آذرشهر در ادامه دستیابی کشور به انرژی صلح آمیز هسته ای را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: مواضع مسوولان وزارت امور خارجه در مساله هسته ای همان موضع رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام قره سیدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر بخشی از فرهنگ و آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی توکل به خدا و اتحاد و همدلی ملت و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و افزود: امام راحل و ملت مسلمان در جریان انقلاب خود فقط ارزش های انسانی و اسلامی را محور حرکت های خود قرار می دادند.

امام جمعه آذرشهر همچنین اظهار کرد: لازم است در مناسبت های مختلف به خصوص دهه فجر ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی به اشکال گوناگون به نسل های جدید بازگو و انتقال داده شود.


نوشته شده در   جمعه 4 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode