ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392     |     کد : 66165

پس گرفتن دعوت از ایران به کنفرانس ژنو2 اجلاس را زیر سوال برد

امام جمعه بناب گفت: پس گرفتن دعوت از ایران به کنفرانس ژنو2 توسط دبیرکل سازمان ملل موجودیت و خاصیت این کنفرانس را به سوال برد.

امام جمعه بناب گفت: پس گرفتن دعوت از ایران به کنفرانس ژنو2 توسط دبیرکل سازمان ملل موجودیت و خاصیت این کنفرانس را به سوال برد.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار کرد: حضور نیافتن ایران در کنفرانس ژنو2 این اجلاس را از اعتبار انداخت و قدرت هایی که در آن شرکت داشتند، از عظمت سیاسی افتاده و نشست را با مشکلات جدی مواجه کرد.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار بین المللی ایران چیز کمی نیست، گفت: اگر میلیاردها دلار صرف می کردیم نمی توانستیم این موقعیت ممتاز بین المللی را به دست بیاوریم.

حجت الاسلام باقری بنابی اظهارکرد: همین مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 که آغاز شده است هرچقدر هم ثمر بدهد یا ندهد چهره مقتدر سیاسی ایران را در دنیا به رخ همگان کشیده و همان ایران حقیر شاهنشاهی، هم اکنون به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است.

وی همچنین بر لزوم پرهیز از ساده اندیشی و چشم پوشی از حقیقت عظمت و اقتدار ایران تاکید کرد و گفت: تمام قدرت های مستکبر دنیا در سوریه نیرو و تجهیزات پیاده کرده اند و میلیاردها دلار هزینه کرده اند که دولت بشار اسد را سرنگون کنند، اما تاکنون نتوانسته اند.

خطیب جمعه بناب با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در برابر قدرت های تا دندان مسلح جهانخوار جایگاه و ابهت بالایی دارد، اظهارکرد: نمی شود که بخواهیم به قله های بالاتر برسیم و در عین حال هیچ آسیبی نبینیم، بلکه کارهای بزرگ کردن به تحمل سختی ها و تلخی ها مثل گرانی نیاز دارد.

امام جمعه بناب تاکید کرد: انقلاب اسلامی تاثیر مثبت خودش را در دنیا گذاشته و ضعیف ها را در مقابل ابرقدرتها شجاع و مقاوم کرده و این همان انقلابی است که از شهر قم قیام کرده و به جهان اسلام اعتبار و آبرو بخشیده است.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با گرامیداشت 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم ، در خصوص جایگاه دینی و موقعیت ممتاز شهر قم در نزد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سخنانی را بیان کرد.


نوشته شده در   جمعه 4 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode