ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392     |     کد : 66161

بی اعتنایی مسوولان به مشکلات مردم بزرگترین گناه است

امام جمعه هشترود گفت: بی اعتنایی مسوولان به مشکلات مردم، بزرگترین گناه محسوب و اگر مسوول خاطی توبه هم کند قابل قبول نخواهد شد.

امام جمعه هشترود گفت: بی اعتنایی مسوولان به مشکلات مردم، بزرگترین گناه محسوب و اگر مسوول خاطی توبه هم کند قابل قبول نخواهد شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این شهرافزود: سهل انگاری مسوولان در مورد حل مشکلات مردم قابل بخشش نیست.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما حاصل خون هزاران شهید و جانبازی هزاران جانباز عزیز و ایثارگر است و مسوولان باید از برکت این انقلاب نهایت استفاده را برای خدمت به ملت بکنند تا تاریخ آن ها را مزمت نکند.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: اکنون در تمام نقاط دنیا، مردم حسرت و آرزوی نظام ما را دارند تا در راس حکومت آن ها، مرجع تقلیدی عالم و عادل باشد.

حجت الاسلام رشادی یادآوری کرد: همه مردم و مسوولان باید شاکر خداوند باشند که لطف خدا در سایه خون شهدا و درایت امام امت(ره) و رهبر معظم انقلاب شامل حال ما شده است.

وی گفت: اکنون تحریم ها علیه کشور ما به نعمت تبدیل شده و ما را بر آن داشته تا روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: هدف از تحریم ها و کارشکنی ها علیه ایران، اجبار کردن کشور برای ارتباط با رژیم صهیونیستی و دست برداشتن از ارزش های اسلامی است.

خطیب جمعه هشترود گفت: ملت ایران اکنون الگویی برای جهانیان است و این الگوبرداری سایر کشورها از ملت ما موجب رعب، وحشت و هراس کشورهای مخالف با جمهوری اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام رشادی با انتقاد از راکد ماندن بیش از 20 سال از طرح میدان بزرگ مسجد جامع این شهر افزود: مسوولان باید جوابگو باشند که چرا این طرح پس از این مدت هنوز به یک درصد پیشرفت فیزیکی نیز نرسیده است.

وی خواستار راه اندازی سامانه دیجیتال گیرنده شبکه های تلویزیونی در این شهرستان و حل مشکل بیکاری جوانان منطقه شد.


نوشته شده در   جمعه 4 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode