ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392     |     کد : 66154

ساختار سازمان ملل و شورای امنیت معیوب است

امام جمعه هریس گفت: ساختار سازمان ملل و شورای امنیت معیوب و ظالمانه است و نیاز به اصلاح و بازنگری دارد.

 امام جمعه هریس گفت: ساختار سازمان ملل و شورای امنیت معیوب و ظالمانه است و نیاز به اصلاح و بازنگری دارد.


حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر کنفرانس ژنو 2 را فرصتی برای عقده گشایی نظام سلطه علیه ایران دانست و افزود: با پس گیری دعوت از جمهوری اسلامی برای شرکت در ژنو 2 ، آن هم تنها به فاصله حدود 24 ساعت بیش از گذشته اثبات کرد که بزرگترین سازمان بین المللی کاملاً در تحت قدرت و مدیریت مطلق آمریکایی ها قرار دارد و فاقد استقلال در تصمیم گیری است.

امام جمعه هریس با بیان این که سازمان ملل به قدرت های سلطه گر وابسته است، گفت: در سطح عالی این سازمان اراده ای برای اتمام بسیاری از بحران ها نظیر بحران سوریه وجود ندارد و مدیران اصلی و پشت پرده آن، شرکت ایران در اینگونه نشست ها را به منزله مهر پایانی بر این بحران ها می دانند.

وی افزود: انتظار به حق و شایسته آن است که وزارت امور خارجه در قالب بیانیه به اقدام خلاف عرف بین الملل دبیر کل این سازمان پاسخ مناسب تری بدهد و از حیثیت دولت و ملت و بالاتر از آن از شأن و منزلت نظام جمهوری اسلامی ایران جانانه دفاع نماید.

حجت الاسلام احمدی در آستانه 35 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 35 سالگی برای یک انقلاب پویا، نقطه تلاقی توانایی و پختگی و تلاقی قدرت جوانی و درایت میان سالی و یک نقطه طلایی است.

وی افزود: لازمه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آن است که اهداف این انقلاب ماندگار را بشناسیم و در جهت تحقق آرمان های آن حرکت کنیم.

خطیب جمعه هریس گفت: در این راستا استفاده بهینه از نسل نو و جوانان و نیز مراقبت از دستاوردهای انقلاب و جلوگیری از تحریف شعارهای اصیل و ماندگار انقلاب با نوآوری و هنرمندی ضروری بنظر می رسد


نوشته شده در   جمعه 4 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode