ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 دي 1392     |     کد : 65937

دین مبین اسلام مرزبندی شده در حصار یک کشور نیست

حجت‌الاسلام حمید عظیمی گفت: اسلام مرزبندی شده در حصاریک کشور نیست و پیامبراعظم(ص) برای دعوت کل بشریت آمده بود و درتبلیغ دین مرزی وجود ندارد و خطابهای قرآنی عموم انسانها است.

دیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دین مبین اسلام مرزبندی شده در حصار یک کشور نیست

حجت‌الاسلام حمید عظیمی گفت: اسلام مرزبندی شده در حصاریک کشور نیست و پیامبراعظم(ص) برای دعوت کل بشریت آمده بود و درتبلیغ دین مرزی وجود ندارد و خطابهای قرآنی عموم انسانها است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه دهه فجر کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت:ایام ا..دهه فجر روزهای بزرگی هستند که اگر این روزهای سرنوشت ساز به نسل‌های جدید منتقل نشود بایکوت خواهد کرد و از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام حمید عظیمی افزود:معمار کبیرانقلاب شکوهمند اسلامی ایران  فرمودند:که ما انقلاب را صادر خواهیم کرد،دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی فکرمی‌کردند که صدور انقلاب با جنگ و کشتار خواهد بود در حالی که نیت امام راحل ازاین سخن نفوذ در دلها  و دعوت با حکمت و موعظه بود و بیداری اسلامی در عصر حاضر حاصل صدور انقلاب است.

وی تصریح کرد:انقلاب همانندآفتاب درخشان و نوری است که به ملت‌های آسیب دیده و دولت‌های دیگررسیده است و اسلام مرزبندی شده در حصاریک کشور نیست بلکه مرز خاصی ندارد پیامبر(ص) برای دعوت کل بشریت آمده بود نه فقط سرزمین حجاز و این یعنی در تبلیغ دین مرزی وجود نداشته و انقلاب ما چون ریشه در اسلام دارد پس همانند اسلام صادر خواهد شد.

عظیمی خاطر نشان کرد: کارکنان تبلیغات اسلامی فرد به فرد باید مبلغ دین پیامبر و خودپیامبر اکرم(ص) باشند وهرچه قدر این پیام ها از زبان دی اسلام باشد تاثیر گذاری آن بیشتر خواهد بود.

وی به ظرفیت حضور روحانیون در مدارس اشاره کرده و افزود:ورود روحانیون به مدارس و اجرای گفتمان‌های دینی یک فرصت طلایی است و باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده شود  و باید با حکمت و موعظه آینده سازان کشور را بادین مبین اسلام و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)آشنا سازیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی افزود:الان تعریف واحدی از دین نداریم و این تعریف کشور به کشور فرق می‌کند وآرای مختلف با حضور قائم آل محمد(عج) از بین خواهد رفت وآن حضرت با ظهورش تعریف واحدی از دین ارائه خواهند کرد.و وحدت جوامع اسلامی به نحو اتمّ و اکمل ایجاد خواهد شدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری حضرت امام راحل(ره)زمینه این الگوی واحد از معارف اسلامی  را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج)فراهم ساخته است.


نوشته شده در   دوشنبه 30 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode