ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 دي 1392     |     کد : 65751

وحدت بین شیعه و سنی بسیار استراتژیک و راهبردی است

امام جمعه عجب شیر گفت: وحدت مسلمین جهان از راهبردهای اساسی نظام اسلامی بوده و وحدت بین شیعه و سنی بسیار استراتژیک و راهبردی است.

امام جمعه عجب شیر گفت: وحدت مسلمین جهان از راهبردهای اساسی نظام اسلامی بوده و وحدت بین شیعه و سنی بسیار استراتژیک و راهبردی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر رحمت(ص) افزود: پیامبر اسلام(ص) اسوه و الگو برای همه امت اسلامی بوده و بهترین آفریده پروردگار است.

وی اظهارکرد: وحدت بین امت مسلمان ضروری بوده و تمام تلاش استکبار جهانی و وهابیت تفرقه ‏اندازی بین مسلمانان است.

امام جمعه عجب شیر گفت: هوشیاری و بصیرت، لازمه جامعه کنونی است چرا که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین سوء استفاده می‏کنند.

حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی توطئه‏های گوناگونی علیه مسلمانان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی انجام می‏دهند تا به هدفشان که ایجاد اختلاف میان این دو مذهب است، دست یابند.

وی یادآوری کرد: وحدت مسلمانان باید مستحکم‏تر از گذشته حفظ شود تا دشمنان اسلام و قرآن به اهداف شومشان دست نیابند.

خطیب جمعه عجب شیر با اشاره به زحمات امام جعفر صادق(ع) برای تبیین اسلام ناب محمدی (ص) گفت: ایشان با تاسیس دانشگاه اسلامی و تربیت شاگردان زیاد نسبت به احیای این اسلام اقدام کرد و اسلام را از تحریف نجات داد.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به فداکاری شهیدان فداییان اسلام در برابر رژیم طاغوت بر لزوم تداوم راه این شهدا تاکید کرد و افزود: بطور قطع راز بزرگ پیروزی در همه میدان ها از خودگذشتگی انسان های از خودگذشته و فداکار است که ملت ها را در اوج عزت و عظمت و شکوه قرار می دهد.

وی با اشاره به مرگ آریل شارون نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: جایگاه قصاب صبرا و شتیلا در قعر جهنم است چراکه جنایت هایی که او علیه مردم بی دفاع فلسطین مرتکب شد، هیچگاه از ذهن افکار عمومی جهانیان پاک نخواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 27 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode