ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 دي 1392     |     کد : 65736

تیم فوتبال نوجوانان ایران اسپورتینگ پرتغال را شکست داد

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در چارچوب تورنمنت ˈفرنز کاپˈ امروز مقابل نوجوانان اسپورتینگ پرتغال به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر از پیش روی بردارد.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در چارچوب تورنمنت ˈفرنز کاپˈ امروز مقابل نوجوانان اسپورتینگ پرتغال به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر از پیش روی بردارد.


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری فدراسیون فوتبال ، نوجوانان کشورمان بعدازظهر امروز - پنجشنبه -برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال به میدان رفتند و با گل های ˈوحید افتاریˈ در دقیقه 15 و ˈنیما مختاریˈ در دقایق 30 و 83 برنده این بازی شدند.

تیم نوجوانان ایران پیش از این با چهار گل تیم چونبوری تایلند و با سه گل تیم فرنز یونایتد اندونزی را شکست داده است .

تیم نوجوانان زیر17 سال کشورمان که خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای نوجوانان آسیا در کشور تایلند آماده می کند به منظور ارتقای آمادگی در تورنمنت بین المللی فرنز کاپ شرکت کرده است .

در این تورنمنت که به طور مشترک در کشورهای مالزی و اندونزی برگزار می شود تیم نوجوانان ایران در مرحله مقدماتی و درقالب گروه دوم با تیم های چونبوری تایلند ، فرنز یونایند اندونزی ، اینتراخت فرانکفورت آلمان واسپورتینگ پرتغال هم گروه است .

رقابت های فرنز کاپ در شهرهای کوالالامپور و سلانگور مالزی و یوگیاکارتا و بانتول اندونزی برگزار می شود و یکشنبه - ششم بهمن ماه - با معرفی قهرمان خود به پایان می رسد.

این رقابت ها با حضور تیم هایی از 11 کشور برگزار می شود ودر گروه نخست این مسابقات تیم های فرنز مالزی ، تیم نوجوانان اسلوواکی ، باشگاه اینترناسیونال برزیل ، بشیکتاش ترکیه ، دالیان چین و اینچئون کره جنوبی بازی می کنند.

نوجوانان ایران در حال حاضر با داشتن 9 امتیاز از مجموع سه بازی انجام شده صدر جدول گروه دوم را در اختیار دارند و روز دوشنبه - سی ام بهمن ماه - اخرین بازی مرحله مقدماتی را مقابل تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان به میدان می رود.


نوشته شده در   جمعه 27 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode