ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 دي 1392     |     کد : 64988

شهرداری مرند برای آسایش مردم تلاش کند

امام جمعه مرند با اشاره به بارش سنگین برف در شهر مرند و وجود ترافیک سنگین در این شهر از مسئولان و دست‌اندرکاران دولتی به ویژه شهرداری این شهر خواست تا در آسایش و ایجاد تردد آسان و با آرامش خاطر بیشتر سعی و تلاش کنند.

 حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در حسینیه امام خمینی مسجد جامع مرند برگز ار شد، با قدردانی از دلدادگان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت که باعث برگزاری آیین‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر در این شهرستان، اظهار کرد: در ماه‌های محرم و صفر مایه برکت و ابهت جهان اسلام  نصیب مسلمانان شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به زیاده خواهی‌های اخیر آمریکا خواستار تصویب طرح خود برای غنی سازی 60 درصد شده‌اند، افزود: این در حالی است که کارشناسان کنگره آمریکا در گزارش اخیر خود هیچ نشانه‌ای مبنی بر تسلیحاتی بودن غنی‌سازی ایران پیدا نکردن و به دنبال کارشکنی در مذاکرات گروه 5+1هستند چرا که هدف آنان فقط رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی افزود: غربی‌ها  هر روز با بهانه‌های مختلفی سعی در ایجاد تشنج این گروه مذاکره‌کننده هستند ولی چون مسئولان نظام جمهوری اسلام همگام با مردم و به پشتوانه مردم و حمایت‌های مقام معظم رهبری دست از انژی هسته ای صلح آمیز که خودشان هم براین امر واقفند دست بر نخواهند داشت.

امام جمعه مرند در بخشی دیگری از خطبه‌های نماز اظهار کرد خدمت در نظام جمهوری اسلامی برای مردم یک وظیفه و از عبادت‌های مهم در نزد پروردگار به شمار می‌رود و مردم شریف ایران هر کجا احساس خطر برای انقلاب و نظام را احساس کردند به صورت خود جوش با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری از دستاوردهای انقلاب اسلامی امام راحل و شهدای گرانقدر به نحو احصن پیروی و پشت مسئولان دلسوز خود را تنها نخواهند گذاشت.

خطیب نماز جمعه مرند اظهار کرد: غربی‌ها به خواست ملت ایران به خوبی آگاهی دارند ولی برخی کشورها همچون آمریکا و فرانسه در این خصوص کارشکنی می‌کنند.

وی با گرامیداشت 16 دی ماه سالروز شهادت شهدای دانشجو در هویزه در سال 59 گفت: 19 دیماه نیز سالروز حادثه تلخ و دلخراش قیام مردم قهرمان قم در مقابل توطئه استکبار و چاپ مقاله ساواک علیه حضرت امام (ره) است، اظهار کرد: این حرکت طلاب و مردم حوزه علمیه قم، اولین حرکت گسترده و شکوهمند مردم بر ضد رژیم پهلوی پس از قیام 15 خرداد بود که زیرسئوال بردن شعار فضای باز سیاسی آمریکا و رژیم پهلوی، اثبات ادامه و استمرار قیام 15 خرداد رهبر کبیر انقلاب، زیرسئوال بردن مواضع سازشکارانه برخی از جریان‌های سیاسی، به وجود آوردن خیزش های مردمی در سطح کشور از جمله ثمرات و نتایج این قیام بود.

نعمت‌زاده با اشاره به بارش سنگین برف در شهر مرند و وجود ترافیک سنگین در این شهر از مسئولان و دست اندرکاران دولتی خواست تا در آسایش و ایجاد تردد آسان و با آرامش خاطر بیشتر سعی و تلاش کنند. 


نوشته شده در   جمعه 13 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode