ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 دي 1392     |     کد : 64982

امام جمعه سراب:رفع حوائج مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد

امام جمعه سراب گفت: رسیدگی و اهتمام به رفع حوائج مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد.



امام جمعه سراب گفت: رسیدگی و اهتمام به رفع حوائج مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد.

 حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مومن همیشه به دیگران خیر و نیکی می‌رساند و هیچ شری از مومن واقعی به همنوعان خود نمی‌رسد.

وی افزود: شکرگزاری و قدرشناسی و خدمت بدون منت از دیگر خصائص مومنان واقعی است که در روایات و احادیث مختلفی بر آنها تاکید شده است.

امام جمعه سراب با انتقاد از برخی مدیران به دلیل عدم حضور در نمازهای جمعه و جماعت تاکید کرد: رسیدگی و اهتمام به گره‌گشایی و رفع حوائج مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد.

 اکرمی با بیان اینکه شهرت‌جویی و جاه طلبی از آفات ایمان است، اظهار کرد: انسان خوب بودن با مقام و منصب سنجیده نمی‌شود بلکه با اعمال و نیکنامی خود محک زده می‌شود.

خطیب جمعه سراب با قدردانی از حضور گسترده مردم سراب در مراسم استقبال و تشیع دو شهید گمنام دفاع مقدس ابرازداشت: حضور مردم سند محکمی بر ابدی بودن پیوند مردم با خون پاک شهدا و آرمان های والای انقلاب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب وقف را چشمه جوشان برکت در جامعه عنوان و از نیکوکاران خواست تا سنت حسنه وقف را از یاد نبرند.

امام جمعه سراب با اشاره به 17دی سالروز اجرای قانون کشف حجاب توسط رضاخان میرپنج  یادآورشد:حرکت شیطانی رضاخان نشان دهنده بیم و ترس بیگانگان از حجاب و عفاف زنان بود.

وی با تحسین زنان آن روز کشور که قانون کشف حجاب را با سرپیچی و حتی فداکردن جان خود غیرت و نجابت خود را به رخ کشیدند از برخی زنان و دختران امروزی گله کرد که ناخواسته در دام سیاست‌های شیطانی می‌افتند و به جنگ چادر و حجاب می‌روند.

امام جمعه سراب به دختران امروز توصیه کرد که از حجاب و عفاف به عنوان یادگار حفاظت شده مادران دیروز خود همچنان دفاع کنند.

اکرمی باردیگر به جریان فتنه 88 اشاره و افزود: فتنه‌گران در روز عاشورا سوت و کف زدند و چون لشکر یزید هله هله سردادند اما دفاع جانانه مردم در 9 دی بساط فتنه را برچید.

امام جمعه سراب تصریح کرد: فتنه 88 در حافظه مردم ماندگارشده و پایان حیات سیاسی حامیان فتنه در روز 9 دی با حضور مردم رقم خورد.

وی در عین حال نسبت به تغییر قافه فتنه‌گران با حفظ ماهیت فتنه‌گریشان هشدار داد.


نوشته شده در   جمعه 13 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode