ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 دي 1392     |     کد : 64946

خطر وهابیت بیشتر از کمونیسم و سوسیالیسم برای جهان است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: در زمان کنونی خطر وهابیت برای جامعه جهانی بویژه اسلام بیشتر از کمونیسم و سوسیالیسم است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: در زمان کنونی خطر وهابیت برای جامعه جهانی بویژه اسلام بیشتر از کمونیسم و سوسیالیسم است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اقدام های تروریستی در لبنان و عراق از سوی گروه های تندرو و تکفیری افزود: این اقدام ها از سوی وهابیون و طالبان انجام می شود.

وی اظهارکرد: در این انفجارها که توسط دشمنان اسلام انجام شده تعدادی از مردم بی گناه و شیعه به شهادت رسیده اند که آن ها گناهی جز دوستداری اهل بیت (ع) نداشتند.

امام جمعه مراغه گفت: این حرک های مذبوحانه خللی در وحدت اسلامی ایجاد نمی کند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز ارسال نامه امام خمینی (ره) به گورباچف ادامه داد: امام راحل در این نامه توجه به معنویت را مورد تاکید قرار داده بودند.

وی گفت: آنچه که به فرموده امام (ره)، شوروی و همه نظام های استبدادی را از بین می برد، فقدان اعتقاد به معنویت است و این امر اساسی‏ ترین درد جامعه بشری در غرب و شرق است.

امام جمعه مراغه یادآوری کرد: در آن زمان کمونیسم و سوسیالیسم به عنوان مهمترین دشمنان جامعه بشری محسوب می شدند و اکنون این تفکرات جای خود را به وهابیت داده که در تمام نقاط جهان اقدام به کارهای غیرانسانی با نام اسلام می کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه باید در برابر این تفکرها ایستادگی کرد، افزود: در زمان کنونی طرفداران این فرقه در تمام نقاط جهان در صدد القای افکار خود در بین جوانان هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از این تفکرها تمام جامعه اعم از معلمان، دانشجویان، استادان دانشگاه ها، طلبه ها، مسوولان و خانواده ها باید یک وحدت رویه داشته باشند تا جوانان و کودکان را از این خطرات آگاه کنند.


نوشته شده در   جمعه 13 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode