ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 دي 1392     |     کد : 64944

جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند به تمام اهداف خود خواهد رسید

امام جمعه هشترود گفت: جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند به تمام اهداف خود در دنیا رسیده و روز به روز پویاتر خواهد شد.

امام جمعه هشترود گفت: جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند به تمام اهداف خود در دنیا رسیده و روز به روز پویاتر خواهد شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: دولت و ملت ایران با توکل به خداوند و زیر لوای پرچم ولیعصر (عج) به تمام خواسته های خود رسیده و دشمنان را مایوس خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در زمان کنونی مهمترین دشمنی استکبار و استعمار با کشور ما، اسلامیت و قرآن است و دنیا باید بداند که نظام ما جمهوری اسلامی و قانون ما بر اساس قرآن است.

خطیب جمعه هشترود گفت: در کشوری که صاحب اصلی آن الله و امام زمان (عج) بوده و فردی مدبر و آگاه، رهبری آن را برعهده دارد به هیچ وجه زیر سلطه دشمنان نخواهد رفت.

حجت الاسلام رشادی ادامه داد: کشورهای غیراسلامی و دشمن با اسلام، هزینه های کلانی برای فروپاشی دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی کرده اند اما غافل از اینکه صاحب اصلی این نظام و مملکت، کشور را از بلایای دشمنان مصون نگه خواهد داشت.

وی گفت: نظام های دست ساز بشر محکوم به فروپاشی بوده و دشمنان باید بدانند که کشورهای آن ها روزی همانند شوروی سابق از هم فرو می پاشد.

خطیب جمعه هشترود با اشاره به نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف گفت: این نامه تداعی نامه های پیامبر اکرم (ص) به چندین کشور و ابرقدرت آن زمان بود.

حجت الاسلام رشادی افزود: امام راحل در این نامه به گورباچف توصیه کرد اگر در دامن امپریالیسم بیافتید، عواقب وخیمی خوهید داشت و تنها راه چاره رفتن زیر پرچم توحید و اسلام است.

وی با اشاره به 17 دی و اجرای طرح حذف حجاب اسلامی توسط مزدوران استکبار و استعمار یادآوری کرد: قصد دشمنان و استعمار غرب حذف مظاهر اسلامی در کشورهای اسلامی بود.

امام جمعه هشترود گفت: حجاب مهمترین مظاهر اسلام است و در کشور ما هم باید این مساله رعایت شود.

حجت الاسلام رشادی با تبریک ماه ربیع الاول افزود: مومنان پس از دو ماه عزاداری و حزن و اندوه باید در سایر ماه ها نیز مانند محرم و صفر شئون اسلامی را رعایت کنند.


نوشته شده در   جمعه 13 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode