ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 دي 1392     |     کد : 64711

نهم دی، روز بصیرت و غیرتمندی ملت شریف ایران اسلامی است

اداره کل تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ۹ دی بیانیه را منتشر کرد که در این بیانیه آمده است:نهم دی، روز بصیرت و غیرتمندی ملت شریف ایران اسلامی است.

یانیه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

نهم دی، روز بصیرت و غیرتمندی ملت شریف ایران اسلامی است

اداره کل تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ۹ دی بیانیه را منتشر کرد که در این بیانیه آمده است:نهم دی، روز بصیرت و غیرتمندی ملت شریف ایران اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،در بخشی هایی از این بیانیه که بمناسبت گرامیداشت ۹ دی منتشر شده آمده است:در آستانه یکی از روزهای سرنوشت‌ساز، افتخارآفرین و دشمن شکنی قرار گرفته‌ایم که به «تعبیر رهبرفرزانه انقلاب اسلامی» یکی ازقله‌های فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و حماسه جاوید و ماندگار مردمی بصیر و خداجو را در خود جای داده است.

آری روز نهم دی، روزی است که ملت بصیر و غیرتمند، بعد از فتنه انتخابات سال ۸۸ و در پی اهانت به ساحت مقدس سیدالشهداء(ع) و حرمت شکنی بزرگ روز عاشورا، با حرکت عظیم، ماندگار وخروشان خود برگ زرین دیگری را بر صفحات تاریخ شکوهمند نظام اسلامی افزوده و درتاریخ آن را ثبت کردند.

مردم مومن،آگاه و غیور ایران با تاسی از حرکت آگاهانه و بی‌نظیر مردم آذربایجان‌شرقی و به‌ویژه شهر شهید پرور تبریز، در روز هشتم دی سال ۸۸ به همه اهداف پلید فتنه‌گران،قانون شکنان و قانون گریزان در براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی پایان داده وتوطئه دشمنان قسم خورده را -که به کمک عوامل فتنه‌گر داخلی و ضد انقلاب، سلطنت طلبان و سفارت‌خانه‌های غربی به میدان آمده بودند. با مشت‌های محکم خنثی کرده و به کمک خون جاری سیدالشهدا(ع) در رگ‌های زمان آنها را برای همیشه مایوس و رسوا ساختند.

در آستانه سالگرد این روز پرمباهات، ضمن یادآوری جنایات بی‌شرمانه سران فتنه در انتخابات سال۸۸ و محکوم نمودن حرکت شنیع آنان، به دشمنان مزدور داخلی و خارجی هشدار می‌دهیم قاطبه ملت شریف ایران به‌ویژه جامعه هیئات مذهبی، مداحان، شاعران، انجمن‌های اسلامی و
کانون‌های فرهنگی و قرآنی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، همچنان پیرو راه روشن بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در حفظ و حراست ارزشهای فرهنگی نظام مقدس اسلامی بوده و حرمت شکنان، قانون گریزان و براندازان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شدت مایوس وناامید می‌نماید. و از مسئولین نظام خواهان پیگیری، برخورد قاطع و قانونی با فتنه‌گران هستیم.


نوشته شده در   يکشنبه 8 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode