ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 دي 1392     |     کد : 64698

حماسه ۹ دی باید درتاریخ انقلاب اسلامی ثبت و در متون درسی دانش آموزان گنجانده شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حماسه ۹ دی به فرموده مقام معظم رهبری در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده فلذا باید در متون درسی دانش آموزان گنجانده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حماسه ۹ دی به فرموده مقام معظم رهبری در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده فلذا باید در متون درسی دانش آموزان گنجانده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید عظیمی روز شنبه در گفتگو باخبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ماندگاری وتثبیت حماسه عظیم ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های آینده،بایستی نسبت به تبیین آن اقدام کنیم که یکی از این اقدامات می تواند ثبت این حماسه درخشان در متون درسی سیستم آموزشی کشور باشد.

وی در ادامه بر لزوم تبیین ابعاد مختلف فتنه ۸۸اشاره و تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر نهادهای زیربط بایستی تمام
تلاش خود را برای ثبت حماسه نهم دی و نیز ترسیم زوایای پنهان فتنه ۸۸ بکار گیرند تا از تکرار چنین اقداماتی که در واقع یک کودتای کامل علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود، جلوگیری به عمل آید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تقدیراز اقدامات صورت گرفته در این خصوص خاطر نشان شد: نامگذاری روز ۹ دی با عنوان
"روز بصیرت" اقدامی پسندیده از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بود اما باید توجه داشت که چنین اقدامی کافی نیست و باید با برنامه ریزی های درست نسبت به آشنایی اقشار مختلف بویژه نسل جوان با پشت پرده فتنه ۸۸ و حماسه عظیم ملت ایران در۹ دی و در واکنش به اقدامات براندازانه سران سرسپرده فتنه تلاش کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عظیمی در پایان با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در خصوص سران فتنه ۸۸ اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت که اقداماتی که سران فتنه در سال ۸۸ انجام دادند و اثرات بعدی آنها، مصداق اعمال مجرمانه است و نه ایهام و خطا، بنابراین این افراد باید محاکمه و مجازات شوند نه اینکه مورد عفو وبخشش قرار گیرند.

وی با تأکید بر بالا بودن سطح بصیرت آحاد مردم  اظهار کرد: هرمسلمانی وظیفه دارد از مسایل روز مسلمین در دنیای کنونی آگاهی پیدا کند و به نقشه‌های شوم دشمنان اسلام واقف باشد.

عظیمی اضافه کرد:حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام اسلامی و همچنین نقش بی بدیل ولایت مطلقه فقیه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و راه،خط امام عظیم الشان را بیمه نمود.


نوشته شده در   شنبه 7 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode