ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1392     |     کد : 64652

هرگونه انحصار 9 دی توسط یک گروه، خیانت به نظام و رهبری است

امام جمعه بناب گفت: 9 دی روز پیروزی ماست و مردم می‌دانند حفظ و حراست و نگهداشتن پیروزی قطعاً پرهزینه تر از خود پیروزی است و هیچ گروه و طیفی نباید 9دی را بنام خود مصادره کند.

خبرگزاری مهر:امام جمعه بناب گفت: 9 دی روز پیروزی ماست و مردم می‌دانند حفظ و حراست و نگهداشتن پیروزی قطعاً پرهزینه تر از خود پیروزی است و هیچ گروه و طیفی نباید 9دی را بنام خود مصادره کند.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای سرپا ایستادن طی 35 سال گذشته مسائل، مشکلات و مصائب سختی را پشت سر گذاشته است؛ اظهارکرد: دشمنان نظام درطول این مدت با همه توان خود تلاش کردند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

خطیب جمعه بناب سپس با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی تصریح کرد: در فتنه سال88 نظام هزینه های زیادی پرداخت کردیم. مخصوصاً مقام معظم رهبری زحمات زیادی را بعد از فتنه سال 88 متحمل شدند و با شناسایی نقشه های کامل دشمنان فشارهای مضاعفی را متحمل شدند.

وی ادامه داد: درکشور70 میلیونی ایران و سایر مسلمانان جهان با این مقیاس مشخص است که پیامبراکرم(ص) که از ناحیه خدا مستقیماً مأموریت داشتند، آن زمان چه فشارهایی را متحمل شدند.

باقری بنابی همچنین با بیان اینکه دشمنان نظام با غنی سازی مشکلی ندارند و مشکل آنها با انقلاب و نظام است؛ تأکید کرد: درجریان فتنه 88 شیاطین و دشمنان از ساده لوحی برخی افراد ناآگاه استفاده کردند و تلاش نمودند نظام را قلع و قمع کنند، ولی هوشیاری و تدابیر مقام معظم رهبری و آگاهی ملت تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تصریح کرد: حماسه 9دی روز ملی حمایت از ولایت و رهبری است و درواقع روز عهد و میثاق امت با امام خود است که اعلام کردند«ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند».

حجت الاسلام باقری بنابی درعین حال اظهارکرد: حماسه 9دی متعلق به مردم است و هیچ گروه و طیفی نباید 9دی را بنام خود مصادره کند. چرا که هرگونه انحصار 9دی توسط یک گروه، عملاً خیانت به نظام و رهبری است.

امام جمعه بناب دربخش دیگری ازسخنان خود با عرض تسلیت28صفرسالروزرحلت پیامبر اکرم(ص) و همچنین گرامیداشت «هفته وقف» گفت: سعی کنید از برکات معنوی وقف غافل نشوید.

وی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را نیز گرامی داشت و ضمن تقدیر و تشکرازتلاشگران این عرصه اذعان کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای نهضتی بی سوادی درمنطقه ریشه کن می شود و به مردم و مسئولین توصیه می کنم تلاش کنیم تا مجدداً این درد متوجه خانواده ها نشود و دهیاران و شوراهای عزیز نیز باید مراقب باشند و نگذارند بی سوادی مجدداً به منطقه باز گردد.

حجت الاسلام باقری بنابی در پایان سخنان خود به برودت هوا و کاهش شدید دمای هوا در منطقه اشاره کرد و برای قطعی گاز هشدار داد و از خانواده ها خواست تا در استفاده از گاز نهایت صرفه جویی را بعمل آورند و با مسئولین شرکت گاز نهایت همکاری را بعمل آورند.

وی تأکید کرد: مسئولین شرکت گاز هشدارقطعی گاز را به هرطریق ممکن به اهالی روستاهای منطقه نیز اطلاع رسانی کنند. چرا که درصورت قطعی احتمالی گاز مردم با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode