ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1392     |     کد : 64636

پیامبر اکرم (ص) مشعل پرنوری بر سر راه جامعه بشریت است

امام جمعه عجب شیر گفت: پیامبر اکرم (ص)، مشعل پرنوری بر سر راه جامعه بشریت بوده و راه پرفراز و نشیب زندگی انسان ها را روشن می کند.

امام جمعه عجب شیر گفت: پیامبر اکرم (ص)، مشعل پرنوری بر سر راه جامعه بشریت بوده و راه پرفراز و نشیب زندگی انسان ها را روشن می کند.


 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) افزود: رحلت پیامبر(ص) مصیبت بزرگی برای اسلام است.

وی اظهارکرد: پیامبر (ص) 23 سال برای تبیین اسلام زحمت کشید و خون دل خورد و در کنار قرآن، اهل بیت (ع) را به عنوان نمونه های اجرای مفاهیم اسلام معرفی کرد اما پس از رحلت ایشان، برخی افراد ظلم های زیادی به اسلام و اهل بیت(ع) روا داشتند.

خطیب جمعه عجب شیر با اشاره به سالروز حماسه مردمی 9 دی سال 88 ادامه داد: 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ثبت شده و در آن مردم با خلق حماسه ای بزرگ بار دیگر پایه های نظام اسلامی را تقویت کردند.

حجت الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: 9 دی حماسه بزرگ ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت بود که دشمنان اسلام و قرآن از این حرکت بصیرتی و آگاهانه ملت ایران ضربه محکمی خوردند.

وی با بیان اینکه حمایت از ولایت فقیه و ولایت مداری ملت در 9 دی 88 متبلور و متجلی شد، گفت: حماسه نهم دی آزمون بزرگی برای مردم بود که ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی بار دیگر از این آزمون الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

حجت الاسلام شربیانی با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا همه مشکلات کشور را حل نخواهد کرد، یادآوری کرد: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با اینکه حلقه به گوش آمریکا هستند با این همه با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

وی ادامه داد: دشمن برای خدشه وارد کردن به اصل اسلام نقشه کشیده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد همانگونه که علاوه بر سوریه و مصر، در ترکیه نیز شاهد اجرای نقشه های آنها هستیم.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode