ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1392     |     کد : 64631

دشمنان خارجی در پشت صحنه حوادث انتخابات 88 نقش داشتند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی و دشمنان خارجی در حوادث و مشکلات پس از انتخابات 88 نقش داشتند.



 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی و دشمنان خارجی در حوادث و مشکلات پس از انتخابات 88 نقش داشتند.

 
آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهارکرد: در این روز مردم با بصیرت ایران با حضور حماسی خود در صحنه توطئه های دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: در حوادث انتخابات و بخصوص مسایل تلخ عاشورای 88 خارجی ها دخیل بودند که می خواستند انقلابی شبیه انقلاب های رنگی در سایر نقاط جهان، در ایران بوجود آورند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: آنها با بزرگنمایی مشکلات و تحریک عده ای اندک قصد براندازی نظام را داشتند که مردم با بصیرت اجتماع باشکوهی را در سراسر کشور در روز نهم دی خلق کرده و به غائله پایان دادند.

وی با اشاره به مذاکرات کارشناسان ایرانی با گروه 1+5 در هفته گذشته و به نتیجه نرسیدن این مذاکرات گفت: این گروه نمی خواهد به توافقی دست یابد، چرا که از یک طرف لبخند می زند و از طرفی تحریم های جدید اعمال می کند.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به هفت دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دنیا بداند که اسلام نه تنها با علم و اندیشه مخالف نیست بلکه پایه گذار علم و دانش نیز است.

وی افزود: به برکت کلاس های نهضت سوادآموزی و با تلاش خستگی ناپذیر آموزشیاران نهضت 95 درصد افراد بی سواد باسواد شده اند و امیدواریم بقیه افراد باقیمانده نیز هر چه زودتر باسواد شوند.

امام جمه تبریز همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف گفت: دین اسلام نسبت به اجرای این سنت حسنه تشویق و همه را به اجرای آن دعوت می کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در رژیم گذشته به مساله وقف بی توجهی شده و حرمت خیلی از اماکن و موقوفات رعایت نشد ولی به برکت نظام اسلامی هم اکنون موقوفات در جای خود و با نظر واقفان مورد استفاده قرار می گیرد.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode