ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 دي 1392     |     کد : 64553

مراسم قرائت زیارت از بعید در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری مراسم قرائت زیارت ازبعید به مناسبت سالروز وفات پیامبر اعظم (ص) در تبریز و شهرستانهای آذربایجان‌شرقی خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری مراسم قرائت زیارت ازبعید به مناسبت سالروز وفات پیامبر اعظم (ص) در تبریز و شهرستانهای آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی داننده اظهار کرد: با توجه به لزوم پرداخت به برگزاری مراسم روز 28 صفر سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص) و مبادرت اقشار مختلف مردم به برگزاری مراسم زیارت حضرت رسول (ص) و همچنین با توجه به الگو بودن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران برای مسلمانان جهان که همواره مورد تاکید رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی ایران هست، مراسم زیارت حضرت رسول اکرم (ص) در استان آذربایجان‌شرقی نیز با همکاری ادارات، سازمانها و نهادهای ذیربط همزمان با سراسر کشور در مساجد،‌حسینیه‌ها و اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم قرائت زیارت از بعید از حرکت های بسیار ارزشمندی است که در طول چند سال اخیر در سطح کشور برگزار می‌شود.

داننده گفت: این زیارت با هدف ایجاد روحیه تحقیق و تدبر و آشنایی با ابعاد زندگی حضرت پیامبر (ص) و همچنین اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی و ارائه الگوهای مطلوب حیات طیبه فردی و اجتماعی برگزار می‌شود .

براساس این گزارش مراسم قرائت زیارت ازبعید روز سه‌شنبه دهم دی ماه 1392 ساعت 10 صبح  با حضور هیاتهای مذهبی و اقشار مختلف مردم از ساعت 10 صبح در محل مصلای امام خمینی (ره)  تبریز برگزار و کتابچه این زیارت نامه نیز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در همان مراسم توزیع  می‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode