ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 بهمن 1388     |     کد : 6441

دانشگاه بستني‌سازي تاسيس شد

رسانه‌هاي «ايتاليا» از تاسيس رسمي اولين دانشگاه بستني‌سازي در اين كشور خبر داده و اعلام كردند: اين دانشگاه از تمامي كشورهاي دنيا دانشجو مي‌پذيرد...

رسانه‌هاي «ايتاليا» از تاسيس رسمي اولين دانشگاه بستني‌سازي در اين كشور خبر داده و اعلام كردند: اين دانشگاه از تمامي كشورهاي دنيا دانشجو مي‌پذيرد.
به گزارش ايسنا، «پاتريك هاپكينز» ـ مدير آمريكايي اين دانشگاه ـ گفت: اين اولين دانشگاه بستني‌سازي در دنيا به شمار مي‌رود كه بيش از شش هزار دانشجو دارد. دانشجويان در يك دوره يك هفته‌اي بايد 600 پوند بپردازند و پس از آن موفق مي‌شوند مدرك معتبر بستني‌سازي دريافت كنند.
وي خاطر نشان كرد: دانشگاه «گلاتو» كه در سال 2008 ميلادي به صورت آزمايشي در شهر «بلونا» در اين كشور تاسيس شد، طي اين چند سال تنها به جذب دانشجو مشغول بود و هم اكنون نيز از تمامي كشورهاي دنيا همچون استراليا، چين، سوادن، لبنان و انگلستان دانشجويان به اين دانشگاه مي‌آيند.
دانشجويان در اين دانشگاه مي‌آموزند كه چگونه بهترين بستني را درست كنند و از تركيب مواد مختلف بستني‌هايي جديد و با طعم‌هاي خوشمزه بسازند.
به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، هدف اصلي اين دانشگاه اين است كه طعم‌هاي مختلف را به دانشجويان معرفي كرده و حس ذوق و خلاقيت آن‌ها را تحريك كند، به طوري كه دانشجويان تاكنون موفق شدند، بستني‌هايي با طعم ريحان، ليمو، گلابي، پنير پارميزان و انگور قرمز و روغن زيتون درست كنند.
گزارش اين خبرگزاري همچنين آمده است كه اين دانشگاه قصد دارد، ترم‌هاي خود را بيشتر كند تا دانشجويان با اين موضوع آشنا شوند كه بستني‌سازي يك علم است، تا يك هنر و بايد براي بهتر كردن وضعيت و كيفيت اين محصول تلاش بيشتر شود.
اندازه بستني بايد ميكروني باشد، هر چه اين اندازه‌ها كوچك‌تر و شبيه به هم باشند، مزه بستني هم بهتر مي‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 بهمن 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode