ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392     |     کد : 64309

امام جمعه سراب: تداوم مذاکرات ژنو موجب اقتدار نظام اسلامی در جهان شد

امام جمعه سراب گفت: ادامه مذاکرات ژنو اقتدار نظام اسلامی را در صحنه بین الملل تثبیت و موجب شکست اسراییل شد.




حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: کشورهای جهان و منطقه به قدرت و اهمیت ایران، بیش از بیش پی برده و در صدد گسترش تعاملات با جمهوری اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از تیم مذاکره کننده ایرانی برای دفاع از منافع ملی ضروری است، گفت: تجربه نشان داده این تیم باید در احقاق حقوق ملت مقاومت و پافشاری کرده و از دادن هر گونه امتیاز پرهیز کند.

حجت الاسلام اکرمی ادامه داد: تحرکات دیپلماتیک ایران سبب ایجاد زمینه های بیشتر برای انزوای صهیونیسم بین الملل شده است.

وی در ادامه رویکرد جدید ترکیه نسبت به ایران را قابل تقدیر دانست و اظهارکرد: در هفته های اخیر، این کشور اعلام کرده که اشتباهاتی در مورد ایران انجام داده و درصدد جبران آنهاست.

خطیب جمعه سراب همچنین با اشاره به سالروز تاسیس سپاه حفاظت فرودگاه های کشور گفت: از زمانی که سپاه مسوولیت حفاظت از فرودگاه ها و پروازها را برعهده گرفته هیچ گونه مشکلی پیش نیامده است و این نشانگر اقتدار این نیروی مردمی و متخصص است.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) اظهارکرد: جامعه مسیحیت باید توجه داشته باشد که اکثر ظلم هایی که در دنیای امروز انجام می شود، از ناحیه کسانی است که ادعای پیروی از حضرت عیسی مسیح را دارند.

حجت الاسلام اکرمی از رهبران و پیروان واقعی دین مسیح خواست ضمن شکستن سکوت خود، نسبت به انحرافات افراد متذکر شده و آلت دست جنایات آمریکا و اسراییل نباشند.

وی باگرامیداشت سالروز حماسه 9 دی سال 88 اظهار کرد: حضور دهها میلیونی مردم سراسر ایران از 8 تا 10 دی ، بساط ظلم و فتنه را در جامعه جمع کرد.

امام جمعه سراب با انتقاد از استعفای دسته جمعی برخی نمایندگان مجلس نسبت به لایحه بودجه، بر تعامل دولت و مجلس تاکید کرد و گفت: این حرکت رو به یک مسیر منحرف و بیراهه بوده و این موضوع نباید به نقطه تقابل نمایندگان و دولتمردان تبدیل شود.

وی با اشاره به مصاف شدن اربعین حسینی با شب یلدا خواستار حفظ حرمت های ماه صفر شد و افزود: شب یلدا به عنوان یک سنت قدیمی به دلیل دید و بازدید و صله رحم عملی غیرشرعی نیست، اما نباید بخاطر این جشن، عزاداری و اعتقادات مذهبی نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام اکرمی همچنین فقدان همکاری مسوولین ذی ربط در اتمام پروژه خانه معلم سراب ابراز نارضایتی کرد و افزود: این طرح از سال 72 با 60 درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده است.


نوشته شده در   جمعه 29 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode