ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392     |     کد : 64304

استکبار جهانی هیچ وقت قابل اعتماد نبوده است

امام جمعه عجب شیر گفت: استکبار جهانی هیچ وقت برای جمهوری اسلامی ایران قابل اعتماد نبوده و نیست.



 امام جمعه عجب شیر گفت: استکبار جهانی هیچ وقت برای جمهوری اسلامی ایران قابل اعتماد نبوده و نیست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: حرکت اخیر آمریکا در نقض آشکار توافقنامه ژنو، نشان داد که این کشور نه تنها قابل اعتماد نیست بلکه بر هیچ عهد و پیمان و شرط و شروطی که حتی منافع جهانی در آن باشد، ارزشی قایل نیست.

وی اظهار کرد: این کشور سعی می کند با رفتار دیکتاتوری، تفکر کدخدای یکه تاز را در عرصه جهانی به شکل ظالمانه نشان دهد.

خطیب جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه سیاست های ضد بشری دولتمردان آمریکا چهره حقیقی این افراد را برای جهانیان هویدا کرد، ادامه داد: تیم مذاکره کننده ایرانی باید باصلابت و بردباری در راستای احقاق حقوق ملت ایران فعالیت کند.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه ایران به بهانه فعالیت های هسته ای خاطرنشان کرد: اکنون مشخص شد که بی اعتمادی به آمریکا بی دلیل نبوده و سران کاخ سفید با رفتار و عملکرد خود موجبات بی اعتمادی و بدبینی ملت ها را فراهم می کنند.

وی گفت: سران آمریکا باید مطمئن باشند که تداوم رفتار و عملکرد خصمانه و غیرمنطقی آن ها مانع اصلی در راه تحقق اهداف و توافقات مذاکرات ژنو بوده و تا زمانی که در رفتار و عملکرد خود تجدیدنظر نکنند، نمی توانند انتظاری از ایران اسلامی داشته باشند.

امام جمعه عجب شیر ادامه داد: رفتار اخیر آمریکا و پایبند نبودن آن ها به توافقات ژنو دور از انتظار نبود، چراکه آمریکایی ها تحت نفوذ لابی های صهیونیستی هستند و کاخ سفید از سوی اشغالگران قدس خط می گیرد.

حجت الاسلام شربیانی اظهار کرد: برخی از کشورهای غربی به ویژه آمریکا منافع خود را با منافع نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی گره زده و در راستای اهداف و برنامه های صهیونیست ها حرکت می کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و لزوم تدبر در این روز بزرگ گفت: نخستین شکوفه های قیام امام حسین(ع) در روز بزرگ اربعین هویدا شد و باید از جلوه های قیام عاشورایی در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی حداکثر استفاده برده شود.


نوشته شده در   جمعه 29 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode