ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392     |     کد : 64302

گروه های تندرو باعث وارونه جلوه دادن اسلام و آرمان های آن می شوند

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: گروه های تندرو موجب وارونه جلوه دادن اسلام و آرمان های آن در جامعه جهانی می شوند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: گروه های تندرو موجب وارونه جلوه دادن اسلام و آرمان های آن در جامعه جهانی می شوند.


 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به شهادت تکنسین های ایران در عراق افزود: این افراد توسط گروه های تندرویی همانند القاعده به شهادت رسیده اند.

وی اظهار کرد: این اقدام های تروریستی از سوی گروه های تندرو علیه مسلمانان یک امتیاز منفی علیه اسلام بوده که در این صورت وجهه صلح آمیز اسلام در افکار عمومی جهان خدشه دار می شود.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه گروه های تندرو و نوظهور مذهبی ابداع دشمنان دین مبین اسلام است، ادامه داد: این گروه های تندرو که در انجام فرایض دینی افراط نشان می دهند و به دنبال شبهه افکنی در آموزه های اسلامی هستند، ساخته دست دشمنان دین اسلام برای سست کردن عقاید مومنان است.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: نیروهای ایران که در عراق به شهادت رسیده اند هدفی جز خدمت به مردم آن کشور نداشته و دولت عراق باید پاسخگوی این جنایت باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امام حسین (ع) و شهدای نهضت ایشان با نثار خون خود موجب شدند که مسلمانان از گمراهی نجات یابند.

خطیب جمعه مراغه گفت: این قیام موجب شد دین اسلام از انحراف و کج روی برخی از افراد رها شده و جان دوباره ای به خود بگیرد.

حجت الاسلام پورمحمدی بر برگزاری عاشورا گونه عزاداری ها در روز اربعین حسینی تاکید کرد و ادامه داد: عزاداری ها باید به نحوی باشد تا همه مردم از این مراسم نهایت استفاده را ببرند.


نوشته شده در   جمعه 29 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode