ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 آذر 1392     |     کد : 63971

ملت ایران در برابر هرگونه باج خواهی دشمنان و استکبار جهانی می ایستد

امام جمعه مراغه گفت: ملت ایران در برابر هرگونه باج خواهی دشمنان و استکبار جهانی می ایستد و از دستاوردها و آرمان های انقلاب محافظت می کنند.

امام جمعه مراغه گفت: ملت ایران در برابر هرگونه باج خواهی دشمنان و استکبار جهانی می ایستد و از دستاوردها و آرمان های انقلاب محافظت می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: اگر دشمنان به فکر باج خواهی از نظام جمهوری اسلامی باشند، آحاد ملت ایران و رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه های آن ها خواهند ایستاد.

وی اظهارکرد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، عامل موفقیت ملت ایران، مقاومت و در صحنه بودن آن ها در عرصه های مختلف است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به واکنش های متناقض مقام های آمریکایی پس از مذاکرات اخیر ژنو ادامه داد: سخنان و عمل این مقام ها در هفته ها و روزهای اخیر کاملا در تعارض با توافقاتی بود که در مذاکرات 5+1 رخ داده است.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: سخنان دوپهلوی مقام های آمریکایی پس از این مذاکرات ژنو و در سفر وزیر امور خارجه این کشور به فلسطین اشغالی برای راضی نگاه داشتن رژیم صهیونیستی، نمونه بارز این تناقض گویی ها است.

وی گفت: براساس تاکید مقام های کشورمان و وزیر امور خارجه در سخنان اخیر خود، در صورت عمل نکردن مقام های آمریکایی و غربی به مفاد مذاکرات ژنو، جمهوری اسلامی به مواضع قبلی خود در قبل از این مذاکرات برخواهد گشت.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: مقام های کشورمان همچنین تاکید کرده اند که همواره آماده مذاکره هستند و آمریکایی ها در صورت عمل نکردن به مفاد مذاکرات ژنو، نشان می دهند که به آن پایبند نبوده و علاقه ای به این امر ندارند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر ادامه داد: کسانی که مدعی حقوق بشر در جامعه جهانی هستند، خود ناقض این امر بوده و به آن توجهی نمی کنند.

وی گفت: حقوق بشر واقعی را دین اسلام و حضرت علی (ع) در آموزه های دینی و نهج البلاغه برای جامعه تبیین کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: کسانی که زندان ابوغریب را در عراق به وجود آورده، در پاکستان و افغانستان دست به کشتار مسلمانان توسط مزدوران خود زده، در میانمار مسلمانان را به آتش کشیده یا مردم غزه را در تنگنا و سرما نگه می دارند، بویی از حقوق بشر نبرده اند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به روز 27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح افزود: این روز یادآور وحدت دو قشر عظیم حوزه و دانشگاه بوده و باید این اقشار راه شهدا را با اتحاد و انسجام برای تحقق اهداف انقلاب و زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) ادامه دهند.



نوشته شده در   جمعه 22 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode