ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 21 آذر 1392     |     کد : 63948

سریال ترسناک به تلویزیون می‌آید

مجموعه تلویزیونی «بچه رزماری» با الهام از فیلمی به همین نام به کارگردانی رومن پولانسکی، ساخته می‌شود.

 مجموعه تلویزیونی «بچه رزماری» با الهام از فیلمی به همین نام به کارگردانی رومن پولانسکی، ساخته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه ان‌بی‌سی تصمیم گرفته سریال کوتاه چهار قسمتی براساس رمان کلاسیک ترسناک «بچه رزماری» نوشته آیرا لوین در سال 1967 و اقتباس سینمایی این رمان به کارگردانی رومن پولانسکی بسازد.

فیلمبرداری این سریال ژانویه امسال در پاریس شروع می‌شود و کمپانی لاینزگیت نیز در تولید آن سهیم است.

فیلمنامه را اسکات ابوت و جیمز وونگ (نویسنده سریال «داستان وحشت آمریکایی») می‌نویسند و آنی‌یژکا هولاند، کارگردان نامزد اسکار «اروپا، اروپا» و نامزد جایزه امی برای سریال «Treme» آن را کارگردانی می‌کند.

کوئین تیلور، یکی از مدیران ارشد ان‌بی‌سی در این باره گفت: «کتاب افسونگر آیرا لوین، اثر مهمی است که به ما نشان می‌دهد چطور یک اثر تریلر روانشناختی می تواند تاثیرگذار و متحول‌کننده باشد. خوشحالیم که شخصیت‌های خارق‌العاده این کتاب را به نسل جدید بینندگان معرفی می‌کنیم.»

«بچه رزماری» داستان زوجی جوان است که به آپارتمانی در پاریس نقل مکان کرده‌اند. این آپارتمان گذشته‌ای مخوف دارد. پس از مدتی زن باردار می‌شود و در دوران بارداری به همسر و همسایگانش مشکوک می‌شود. او تصور می‌کند آن‌ها پس از تولد فرزندش نقشه‌های شومی برای بچه او دارند.

رومن پولانسکی سال 1968 از روی این کتاب اقتباسی با بازی میا فارو در نقش اصلی ساخت. روث گوردون برای بازی در ین فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد و پولانسکی هم به یک نامزدی اسکار فیلمنامه‌نویسی دست یافت.

«بچه رزماری» تنها سریال کوتاهی نیست که شبکه ان‌بی‌سی تولیدش را آغاز کرده است. این شبکه دستور ساخت سریال‌های کوتاهی براساس «تامی‌ناکرز» استفن کینگ و «Playmouth» مارک برنت را صادر کرده است.

از طرفی تولید یک سریال ترسناک در شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد ژانر ترسناک این روزها چه محبوبیتی در میان شبکه‌های تلویزیونی و مخاطبان سریال‌ها دارد.

این روزها «مردگان متحرک» پربیننده‌ترین سریال یک شبکه کابلی است، فصل دوم «هانیبال» روی آنتن رفته و پخش سریال «دراکولا» هم آغاز شده است.

سریال «داستان وحشت آمریکایی» در شبکه اف‌ایکس روز به روز مخاطبان بیشتری پیدا می‌کند و فصل جدید سریال «مریدان» در شبکه فاکس هم که المان‌های ترسناک دارد در سال 2014 روی آنتن می‌رود.

هالیوود ریپورتر / 19 دسامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده


نوشته شده در   پنجشنبه 21 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode