ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 بهمن 1388     |     کد : 6376

امام جمعه هشترود: بقاي انقلاب و اسلام در گرو زنده نگهداشتن نهضت عاشورا است

امام جمعه هشترود گفت: پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل (ره) برگرفته از قيام حسيني بود و امروز بقاي انقلاب و اسلام نيز در گرو زنده نگهداشتن نهضت عاشورا است...


 امام جمعه هشترود گفت: پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل (ره) برگرفته از قيام حسيني بود و امروز بقاي انقلاب و اسلام نيز در گرو زنده نگهداشتن نهضت عاشورا است.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر افزود: حماسه بزرگي را در پيش رو داريم، نخستين حماسه حضور و تجلي اتحاد ملت ايران در دهه عاشورا شكل مي‌گيرد، دومين حماسه بزرگداشت دهه فجر است، همانگونه كه شناخت عاشورا رسالت ماست شناخت اهداف انقلاب نيز برگرفته از رسالت ماست.
وي، اصول انقلاب اسلامي را استقلال آزادي و جمهوري اسلامي دانست و اظهار داشت: دشمن تلاش مي‌كند با توطئه و ايجاد اختلاف بين مردم به اصول و پايه‌هاي انقلاب اسلامي ضربه وارد كند.
خطيب جمعه هشترود با تاكيد بر پيروي از منويات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب خاطرنشان كرد: همه وظيفه دارند از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دفاع كنند.
وي گفت: امسال دهه فجر با اربعين حسيني تقارن دارد و از آنجا كه انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشوراست بايد ضمن بيعت با آرمان‌هاي امام و شهدا، حرمت اين ايام نيز نگهداشته شود.
واعظي گفت: با گذشت بيش از سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي و توطئه‌هاي متعددي كه طي اين مدت از سوي دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب برنامه‌ريزي شد، بصيرت و آگاهي مردم و عشق مردم به انقلاب اسلامي عامل اصلي ماندگاري نهضت بزرگ امام خميني (ره) بوده است.
وي با اشاره به فتنه اخير پس ازانتخابات در كشور توسط ايادي داخلي و دشمنان خارجي نظام گفت: اكنون كه منافع غرب و شرق در ايران از دست رفته است آنها بيكار ننشسته و با ايجاد فتنه‌هاي گوناگون عليه نظام و انقلاب قصد ضربه زدن به دين و رهبري ديني انقلاب را دارند چراكه از اين دو عنصر ضربه ديدند.
واعظي تصريح كرد: خوشبختانه با درايت رهبري انقلاب و مديريت ديني ايشان، توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان ناكام ماند.
خطيب جمعه هشترود همچنين در خصوص طرح هدفمندسازي يارانه‌ها نيز خاطرنشان كرد: در اين طرح خوشه‌ها مصداق نيست و دولت مي‌خواهد مردم در رفاه بيشتري باشند و نبايد اينگونه تصور شود كه اجراي چنين طرحي يك روزه انجام مي‌شود بلكه انجام آن نزديك به پنج سال طول مي‌كشد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تشديد محاصره نوار غزه و سخنان رهبر معظم انقلاب در اين مورد ادامه داد: اين نشانه ضعف دشمن است كه در مقابل مردم مظلوم و دست خالي فلسطين ديوار فولادي مي‌كشد، مردم فلسطين بدانند دير يا زود پيروزي از آن آنان خواهد بود و وعده‌هاي الهي محقق مي‌شود.



نوشته شده در   شنبه 10 بهمن 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode