ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 بهمن 1388     |     کد : 6375

امام جمعه تبريز: مسئولان عدالت را در هدفمند كردن يارانه‌ها رعايت كنند

امام جمعه تبريز با بيان اينكه مسئولان عدالت را در هدفمند كردن يارانه‌ها رعايت كنند، گفت: مسئولان به مردم در اين زمينه اطمينان بدهند.

 امام جمعه تبريز با بيان اينكه مسئولان عدالت را در هدفمند كردن يارانه‌ها رعايت كنند، گفت: مسئولان به مردم در اين زمينه اطمينان بدهند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر افزود: به دنبال خوشه‌بندي خانوارها در زمينه طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، نگراني‌هايي در روزهاي اخير بين مردم بروز كرد كه طبق تقسيم‌بندي خوشه‌ها اعتراضاتي از سوي مردم شكل گرفت.
وي اضافه كرد: مسئولان به مردم اين اطمينان را دادند كه سعي خواهند كرد نواقص، اشكالات و احياناً اشتباهاتي كه در اين زمينه صورت گرفته رفع شود و مردم هم مطمئن باشند كه نهايت سعي در اين زمينه به كار گرفته مي‌شود.
شبستري تصريح كرد: اين طرح از سال آينده اجرايي مي‌شود و تا آن زمان مردم مي‌توانند اعتراض خود را براي رسيدگي اعلام كرده و كارشناسان هم سعي دارند تا به اشكالات مورد اعتراض مردم رسيدگي دقيق كرده و اگر هم اشكالاتي در اين مرحله باشد دولت قول داده است كه مابه‌التفاوت آن را در آينده به مردم پرداخت كند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در ادامه به آغاز دهه فجر انقلاب اشاره كرد و اين ايام را فرصتي مناسب براي تبيين آرا، انديشه و عملكرد امام راحل به عنوان بنيانگذار جمهوري اسلامي ارزيابي كرد.
وي ورود امام به كشور در 12 بهمن را طليعه آغاز نور و سعادت براي كشور دانست و اظهار داشت: امام راحل با تمام تدابيري كه از سوي عمال رژيم خصوصاً بختيار به كار گرفته شد تا از ورود ايشان جلوگيري شود، 12 بهمن پس از 15 سال تبعيدبه وطن بازگشتند و با حضور بر مزار شهداي انقلاب و سپس بهشت زهرا با بيانات تاريخي خود به چندين دهه ظلم و جور در كشور خاتمه دادند.
شبستري گفت: اين انقلاب با زحمات زياد امام راحل و پشتيباني ملت ايران با تقديم خون هزاران شهيد به ثمر رسيده و جا دارد ضمن حفظ دستاوردهاي اين انقلاب و دفاع از آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گرانقدر باشكوه‌تر از هر سال اين ايام را گرامي بداريم.
وي تصريح كرد: از آنجا كه دهه فجر انقلاب با ايام صفر مصادف شده بايد رعايت شئونات اسلامي و اخلاقي صورت گيرد تا ضمن بزرگداشت اين ايام خدشه‌اي به احترام ماه صفر وارد نشود.
خطيب جمعه تبريز در ادامه به شايستگي مقام معظم رهبري به عنوان خلف صالح امام راحل اشاره كرد و افزود: به حق بايد گفت كه رهبري انقلاب جانشيني شايسته براي امام بودند كه توانستند طي 20 سال گذشته تا امروز كشتي انقلاب را از بحران و حوادث كوچك و بزرگ حفظ كرده و به كمك ملت آزاده ايران با تدبير فتنه‌ها را يكي پس از ديگري در نطفه خفه كنند.
وي افزود: مقام معظم رهبري انصافاً به عنوان شخصيتي بي‌نظير امام‌گونه در تمام صحنه‌هاي انقلاب مقتدرانه، دلسوزانه و با تدبير عمل كرده و در فتنه‌هاي اخيز نيز اگر نبود تدبير و سعه‌صدر ايشان، بي‌شك منافقان و مزدوران آن به اهداف خود مي‌رسيدند.
شبستري همچنين در ادامه خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز گفت: ملت ايران به خصوص مردم آذربايجان با تشكر و قدرداني از قوه قضائيه كه توانست با اقتدار دو نفر از محاربان را به سزاي اعمال خود رسانده و در زمينه مابقي متهمان نيز با تكميل پرونده راي قاطع و شايسته صادر خواهد كرد، اعلام مي‌كند كه براي خشكاندن ريشه فتنه در كشور و ارائه درس عبرت براي ديگر خائنان و منافقان، قاطعانه با مبارشان، سران و عاملان فتنه برخود كرده و آنان را به عقوبت كارهايشان برساند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: تاريخ صدر اسلام يك بار ديگر تكرار شد و مثلث شوم آمريكا، اسرائيل و مصر به كشيدن ديوار حائل فولادي در مرز رفح مردم مظلوم غزه را به محاصره كامل خود درآورده و اين ملت آزاده را به دليل اعتقاد به اسلام و آزادگي در مرز نابودي قرار داده است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: متاسفانه خيانت برخي كشورهاي به ظاهر اسلامي مثل مصر موجب شده است تا وضعيت اسفناكي براي مردم غزه كه هنوز از دور قبلي جنگ‌هاي 22 روزه خلاصي نيافته‌اند، به وجود آيد كه مجامع جهاني بايد هرچه سريع‌تر جلوي اين جنايات را بگيرند.
شبستري افزود: به فضل الهي همانطور كه مسلمانان صدر اسلام در محاصره مشركان در شعب ابيطالب مقاومت كرده و مشركان با شكست روبه‌رو شدند، اسرائيل نيز كه به دنبال جبران شكست 22 روزه غزه است، براي هميشه به درك واصل خواهد شد.


نوشته شده در   شنبه 10 بهمن 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode