ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 آذر 1392     |     کد : 63718

سریال «نابودگر» ساخته می‌شود

مجموعه تلویزیونی «نابودگر» براساس مجموعه فیلم‌های معروف به همین نام با بازی آرنولد شوارتزنگر ساخته می‌شود.

 مجموعه تلویزیونی «نابودگر» براساس مجموعه فیلم‌های معروف به همین نام با بازی آرنولد شوارتزنگر ساخته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه فیلم‌های «نابودگر» پیش از این منبع ساخت سریال «نابودگر: وقایع‌نگاری سارا کانر» شده بودند، سریالی که از شبکه فاکس روی آنتن می‌رفت و به تازگی پخش آن به خاتمه رسیده است.

حالا شبکه اسکای‌دنس امید دارد با سریال جدیدی به نویسندگی زاک اسنتنز و اشلی میلر، نویسندگان فیلم «تور» و «افراد ایکس: درجه یک» دوباره نابودگر را به تلویزیون برگردانند.

این سریال درحالی تولید می‌شود که ساخت قسمت پنجم فیلم «نابودگر» نیز آغاز شده است. قرار است سریال «نابودگر» در لحظه حساسی که ماجرای فیلم «نابودگر» (1984) خاتمه پیدا کرد، شروع شود و مسیری متفاوت با آنچه در فیلم‌ها دیدیم دنبال کند. قرار است داستان سریال در برخی قسمت‌ها با ماجراهای فیلم‌ها گره بخورد.

اولین فیلم مجموعه «نابودگر» در سال 1984 ساخته شد، این فیلم به همراه چهار دنباله‌اش بیش از یک میلیارد دلار در دنیا فروش داشته‌اند. قسمت اول سه‌گانه جدیدی که براساس شخصیت‌های فیلم «نابودگر» ساخته می‌شود درواقع پنجمین فیلم این مجموعه است.

لائتا کالئگریدیس، نویسنده «آواتار» قرار است به همراه پاتریک لوسیر فیلمنامه قسمت اول از سه‌گانه جدید سینمایی «نابودگر» را بنویسد.

این فیلم را آلن تیلور کارگردانی می‌کند و قرار است اول ژوئیه 2015 روی پرده برود. این دو نویسنده جزو تیم تهیه‌کنندگان سریال هستند و احتمالا متن اپیزودهایی از سریال را هم بنویسند. گفته می‌شود در سه‌گانه جدید «نابودگر» آرنولد شوارتزنگر دوباره در نقش نابودگر فرو می‌رود و از سارا کانر در روزهای نوجوانی تا بزرگسالی مراقبت و محافظت کند. هنوز بازیگر زن این نقش انتخاب نشده است.

استنتز و میلر پیش از این متن سریال «فرینج» را نوشته بودند و اپیزودهایی از سریال «نابودگر: وقایع‌نگاری سارا کانر» را هم نوشته بودند.

شبکه اسکای‌دنس پیش از این در تهیه و تولید فیلم دست داشت و فیلم‌هایی مثل «جنگ جهانی زد»، «سفر ستاره‌ای: درون تاریکی» و «جک رایان» را تولید کرده است.

هالیوود ریپورتر / 6 دسامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده


نوشته شده در   يکشنبه 17 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode