ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 آذر 1392     |     کد : 63528

پرهیز شهرداری تبریز از تبعیض در خدمات‌رسانی

نماینده ولی فقیه آذربایجان‌شرقی قانونمندی و تبعیت مطلق از قانون، پرهیز از تبعیض در خدمات‌رسانی، تسریع در روند رسیدگی به مشکلات شهروندان را از وظایف و مسئولیت‌هایی دانست که مدیریت شهری تبریز باید به آنها عمل کند.

نماینده ولی فقیه آذربایجان‌شرقی قانونمندی و تبعیت مطلق از قانون، پرهیز از تبعیض در خدمات‌رسانی، تسریع در روند رسیدگی به مشکلات شهروندان را از وظایف و مسئولیت‌هایی دانست که مدیریت شهری تبریز باید به آنها عمل کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، آیت‌الله مجتهد‌شبستری در دیدار شهردار تبریز و مدیران ارشد شهرداری تبریز اظهار کرد: زمینه خدمت در شهرداری به دلیل تعدد و تنوع وظایف از یک سو و پرمخاطب و پرمراجعه بودن این دستگاه از سوی دیگر، بیش از دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها فراهم است و تمام گروه‌های اجتماعی و طیف‌‌های مختلف مردم با خدمات این مجموعه سر و کار دارند.

وی خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: خدمت در شهرداری نیز می‌تواند عین عبادت باشد به شرطی که با نیت قرب الهی و برای خدمت خالصانه به آنها باشد.

آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود دستیابی به فضیلت خدمت به مردم را بالاترین سعادت و در عین حال بزرگ‌ترین نوع عبادت برای کارگزاران نظام و مسئولان اجرایی دانست و افزود: خوشبختانه بستر دستیابی به این فضیلت در مجموعه شهرداری برای خادمین مدیران این مجموعه بیش از دیگر حوزه‌ها فراهم است.

امام جمعه تبریز افزود: خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد‌، بی‌تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در ادامه خطاب به مدیران ارشد شهرداری تبریز با اشاره به اهم تکالیف و الزامات مدیریتی این مجموعه در قابل شهر و شهروندان گفت: نظارت موثر و جدی بر ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از شکل‌گیری این قبیل ساخت و سازها به جای تخریب، اعمال نظارت‌های فنی و مهندسی دقیق بر روند ساخت و سازهای شهری، توجه به سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ابنیه به منظور کاهش آثار و تلفات ناشی از خطرات و بلایای طبیعی، توجه جدی به امر مسیرگشایی و پرهیز از اجرای طرح‌های مسیرگشایی ناقص، توزیع عادلانه امکانات و خدمات، برنامه‌ریزی برای افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی و توجه جدی به امر تنظیف شهر و جمع آوری اصولی زباله از مهم‌ترین مسائلی است که باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

امام جمعه تبریز همچنین قانونمندی و تبعیت مطلق از قانون، پرهیز از تبعیض در خدمات‌رسانی، تسریع در روند رسیدگی به مشکلات شهروندان، تکریم ارباب رجوع در شهرداری، اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی، پرهیز از تجملات و ریخت و پاش‌های زاید، توجه به انجام فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در عمران شهری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های خدماتی در ارائه خدمات را از دیگر وظایف و مسئولیت‌هایی دانست که مدیریت شهری تبریز باید به آنها عمل کند.

آیت‌الله مجتهد‌شبستری بار دیگر بر لزوم خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم و جلب رضایت شهروندان از سوی شهرداری تبریز تأکید کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode