ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 آذر 1392     |     کد : 63335

توافقات هسته ای به مردم احساس غرور ملی به ارمغان آورد

امام جمعه هریس گفت: ایران در جریان مذاکرات، کانون توجهات افکار عمومی دنیا شد و مردم ما از این شرایط احساس غرور ملی یافتند.

 امام جمعه هریس گفت: ایران در جریان مذاکرات، کانون توجهات افکار عمومی دنیا شد و مردم ما از این شرایط احساس غرور ملی یافتند.

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه هریس، به توافق هسته ای ایران با کشورهای 5+1 اشاره کرد و افزود: این توافقات صرفنظر از اینکه آمریکا و کشورهای غربی به آن پایبند باشند یا نباشند، دستاوردهای زیادی در پی داشته و خواهد داشت.

وی گفت: نکته مهم این است که آثار مثبتی به لحاظ آرامش در فضای بین المللی و در فضای داخلی ایجاد کرده است و امیدهای فراوانی را برانگیخته است.

حجت الاسلام احمدی اظهارکرد: سیاست گذاران کشور و مردم می توانند طی شش ماه آینده برنامه ریزی خوبی بکنند وهمچنین با تعلیق تحریم های صادرات محصولات پتروشیمی، طلا و فلزات گرانبها، خودرو و خطوط هوایی در عمل روزنه هایی در تحریم ها پدید آمده است.

وی افزود: حمایت قاطعی که رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای به عمل آوردند، بی تردید به آنان آنچنان شجاعت و جسارتی بخشید که توانستند مذاکرات را بدون دغدغه ادامه داده و به سرانجام برسانند.

خطیب جمعه هریس در ادامه به فرمایشات رهبری در دیدار با فرماندهان بسیجی اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار هدف جمهوری اسلامی ایران را تشکیل تمدن عظیم اسلامی عنوان کردند.

وی افزود: با تشکیل تمدن عظیم اسلامی، فرهنگ اسلامی فضای عمومی بشریت را فرا خواهد گرفت و این کار با مراقبت و با تقوای عملی امکان پذیر است.

وی با استناد به فرمایشات معظم له، بر شناخت استکبار و خوی استکباری آمریکای تاکید کرد و گفت: خود برتر بینی، حق ناپذیری، جنایت نسبت به ملت ها، رفتار منافقانه، اختلاف افکنی و دشمنی با ملت ها از خوی استکباری به شمار می روند.

حجت الاسلام احمدی همچنین به دهم آذرماه سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله شهید سید حسن مدرس و روز مجلس اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) شهید مدرس را الگوی کامل یک رجل سیاسی می دانستند و توصیه می کردند نماینده ای انتخاب کنید که مثل شهید مدرس باشد.

خطیب جمعه هریس شهید مدرس را چهره تابناک سیاست و دیانت در نمایندگی مجلس دانست و گفت: درخشش ایشان در عرصه سیاست و دیانت همراه با شجاعتی بی نظیر و مبارزه بی امان برای نجات ایران، الگویی برای همگان به ویژه نمایندگان مجلس است.



نوشته شده در   جمعه 8 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode