ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 آذر 1392     |     کد : 63232

علاقمندی آذربایجان شرقی برای ‌ارتباط مستقیم و مبادلات صنعتی و اقتصادی با لبنان

استاندار آذربایجان‌شرقی وجود تشکل‌های حامی حقوق کارگران در کشورهایی که دارای مشکلات اقتصادی هستند را ضروری دانست و گفت: آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور علاقمند ارتباط مستقیم و مبادلات صنعتی و اقتصادی با لبنان است.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با هیئت کارگری حزب‌‌الله لبنان مطرح کرد
علاقمندی آذربایجان شرقی برای ‌ارتباط مستقیم و مبادلات صنعتی و اقتصادی با لبنان
استاندار آذربایجان‌شرقی وجود تشکل‌های حامی حقوق کارگران در کشورهایی که دارای مشکلات اقتصادی هستند را ضروری دانست و گفت: آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور علاقمند ارتباط مستقیم و مبادلات صنعتی و اقتصادی با لبنان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با تعدادی از مسئولان اتحادیه‌های کارگری لبنان، حمایت از تشکل‌های غیردولتی در همه زمینه‌ها را از سیاست‌های دولت جدید عنوان کرد و گفت: خانه کارگر به عنوان یکی از تشکل‌های غیردولتی در طول سال‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در حوزه تقویت تولید داشته است.

وی وجود تشکل‌های حامی حقوق کارگران در کشورهایی که دارای مشکلات اقتصادی هستند را ضروری دانست و افزود: امیدواریم خانه کارگر در کنار تشکل‌های دیگر بتوانند در تحقق شعار دولت جدید که تولید و اشتغال‌زایی است قدم بردارند و با شناختی که از این تشکل داریم مطمئنا این کار انجام خواهد شد.

جبارزاده خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور علاقمند ارتباط مستقیم و مبادلات صنعتی و اقتصادی با لبنان است و تشکل‌های کارگری می‌توانند نقش بسزایی در برقراری این ارتباط داشته باشند.

وی اظهار داشت: امیدوارم در سایه همکاری تنگاتنگ و رفت و آمدهای تشکل‌های کارگری آذربایجان شرقی و لبنان شاهد ارتباطات بیشتر در زمینه‌های مختلف به ویژه صنعتی و تجاری باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی در نزدیکی سفارت ایران در بیروت و شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان، این حادثه را محکوم و یاد شهدای آن را گرامی داشت و گفت: در طول 34 سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران بیشترین لطمات تروریستی را متحمل شده و این حادثه نیز مردم ما را خیلی متأثر کرد.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای ژنو نیز گفت: اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در پرونده هسته‌ای موفقیت بزرگی بود که موجب خوشحالی ملت ایران شد.

پیروزی ایران در مذاکرات 1+5 پیروزی مستضعفان جهان بود

رییس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان هم در این دیدار توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 را یک پیروزی بزرگ دانست و ضمن تبریک این موفقیت از طرف رهبران حزب‌الله به ملت قهرمان ایران، گفت: این موفقیت، نمونه‌ای از پیروزی ملت‌های مستضعف جهان است که می‌خواهند حق خود را در این زمینه اثبات کنند.

سید هاشم سلهب در ادامه از روابط گسترده تشکل‌های کارگری لبنان با خانه کارگر ایران ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کرد این همکاری‌ها، جبهه‌ای در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی باشد.

وی نقش خانه کارگر آذربایجان شرقی در همکاری‌های کارگری ایران و لبنان را مؤثر دانست و افزود: امیدوارم تشکل کارگری تبریز در همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نقش بسزایی داشته باشد.

رییس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در سفارت ایران در بیروت، شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در این حادثه را تسلیت گفت.

در این دیدار تعدادی از مسئولان تشکل‌های کارگری لبنان و مسئولان خانه کارگر تبریز حضور داشتند.


نوشته شده در   چهارشنبه 6 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode