گوگل كه تلفن هوشمند «نكسوس وان» را به تازگي عرضه كرده، با سيل شكايت مشتريان ناراضي روبهرو شده است.
به گزارش ايسنا، اين تلفن همراه ميتواند مستقيما از گوگل خريداري و در هر شبكهاي استفاده شود اما خريداران آن كه به كمك نياز دارند، در مورد اينكه چه كسي بايد به پرسشهاي آنها پاسخ دهد سردرگم شده و فورومهاي پشتيباني گوگل را پر از شكايت كردهاند.
بسياري از اين كاربران از اين كه گوگل تنها با ايميل به سوالات پاسخ ميدهد ناراضي بوده و خواستار ايجاد خدمات پشتيباني تلفني هستند.
آمريكاييها ميتوانند «نكسوس وان» را به مبلغ 529 دلار مستقيما از گوگل خريداري كرده يا آن را به همراه يك قرارداد اشترك دو ساله تي موبايل به مبلغ 179 دلار خريداري كنند.
حدود 500 نفر از مشكلات پشتيباني اين تلفن براي شبكههاي بيسيم نسل سوم خبر دادهاند و برخي ديگر از ايراد در همگام سازي تماسها يا كار كردن اين گوشي در اشتراكهاي گوگل شكايت داشتهاند.
همچنين كساني كه براي كمك به تي موبايل يا شركت HTC مراجعه كرده بودند نيز بين اپراتور و سازنده اين گوشي سرگردان شده و به خشم آمدند. گوگل به شماري از پرسشهاي ارسالي پاسخ داده اما همچنان اكثر آنها از سوي اين شركت اينترنتي بيپاسخ ماندهاند.