ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 4 آذر 1392     |     کد : 63134

حجت‌الاسلام حمید عظیمی: بسیج پیام مقاومت در کنار خودسازی معنوی و روحی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:بسیجیان مخلص افرادی هستند که اندیشه و عمل را در کنارایمان و مقاومت در برابر دشمنان کینه ورز در کنار خودسازی معنوی وروحی،را فراهم می سازند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:بسیجیان مخلص افرادی هستند که اندیشه و عمل را در کنارایمان و مقاومت در برابر دشمنان کینه ورز در کنار خودسازی معنوی وروحی،را فراهم می سازند.


حجت‌الاسلام حمید عظیمیبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، طی سخنانی به‌مناسبت هفته بسیج در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی با مهم برشمردن وظیفه بسیجیان در دوران بعد از دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تفکر بسیج باید در­­­­ تحولات اجتماعی و ابعاد زندگی اجتماعی ورود پیدا کرده ،که این طرز فکر در میدان سیاست یک جلوه دارد و درمیدان عمران و بازسازی جلوه دیگری دارد و در عرصه‌های فرهنگی نیز جلوه‌های خاص خودش را پیدا خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: آنچه امروز دشمنان و جهان استکبار آنرا هدف حملات خود قرار داده‌اند به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ایمان مردم و فرهنگ بسیجی است که عصاره فرهنگ اسلامی است و به یک معنا نهال انقلاب است و دشمن نیز با شناخت عناصر اصلی این فرهنگ سعی دارد آنها را نابوده کرده و ایمان جوان‌ها که آینده‌سازان این انقلاب و وارثان شهدا و ایثارگران هستند را سست کند.

حجت‌الاسلام حمید عظیمی تصریح کرد: منظور از فعالیت فرهنگی و رشد فرهنگی در تفکر بسیجی روشن است، هرچند با القائات غرب‌زده‌ها فرهنگ نیز دارای معانی متضاد شده اما در تفکر بسیجی فعالیت فرهنگی و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزش‌های دینی است، دینی که بسیجیان جان خویش را نثار آن می‌کنند و انقلاب نیز به رهبری امام با تکیه بر اسلام و ارزش‌های آن به پیروزی رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خودگفت: بسیجی بودن ویژگی یک مسلمان واقعی است، کسی که باور راستین به اسلام و مبانی آن و به خصوص مذهب حق تشیع داشته باشد، همواره باید با تمام نیرو آماده انجام وظیفه در راه اسلام باشد. این وظیفه گاه در صحنه نبرد نظامی است و گاه درعرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نمود پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حمید عظیمی بسیج را از یادگاران حضرت امام راحل (ره) برشمرده و افزود: این ابتکار بزرگ معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی قبل از وقوع علنی جنگ تحمیلی در پنجم آذر۵۸ جهت حفظ و حراست از اسلام و انقلاب اسلامی تشکیل شد، بسیج نهادی است که این ویژگی منحصر به فرد را دارد که تمام اقشار مختلف جامعه از مقام معظم رهبری تا آحاد مردم شریف عضو این نیرو مقدس هستند.


نوشته شده در   دوشنبه 4 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode