ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392     |     کد : 62969

امام جمعه تبریز: از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نمی کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به مذاکرات هسته ای ژنو بر حفظ حقوق ملت ایران تاکید کرد و گفت: ما از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به مذاکرات هسته ای ژنو بر حفظ حقوق ملت ایران تاکید کرد و گفت: ما از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان کشور با معظم له افزود: مسوولان نظام بر حمایت از دولت و مذاکرات هسته ای اصرار دارند.

وی گفت: هرچند بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب کینه آمریکا، کینه شتری است و در پی وقت کشی و به نتیجه نرسیدن مذاکرات است.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه خط کلی این روند را رژیم صهیونیستی به آمریکا می دهد، افزود: ملت ایران این فشارها را تبدیل به فرصت می کند.

وی گفت: آمریکا با علم به بی نتیجه بودن تحریم ها علیه ایران، تهدید نظامی را نیز چاشنی تحریم ها می کند.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: دشمنان باید بدانند برخورد ملت ایران با هر گونه تعرضی برخورد خورد کننده خواهد بود.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: آمریکا بهتر است به جای تهدیدهای نظامی علیه ایران اقتصاد ویران خود را درست کرده و بدهی هایش را پرداخت کند.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با اشاره به هفته بسیج یادآوری کرد: این قشر عظیم که بیشتر آن را جوانان تشکیل می دهند نقش موثری در دوران دفاع مقدس ایفا کرده و افتخارات بسیاری کسب کردند.

وی اضافه کرد: در عصر کنونی نیز بسیجیان در جریان سازندگی، حوزه های فرهنگی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش پررنگ تری دارند.

امام جمعه تبریز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیج کلید طلایی حل مشکلات آینده کشور است، خواستار تلاش بیش از پیش این قشر از جامعه در تحقق منویات رهبری شد.

وی ادامه داد: با توجه به گسترده تر شدن عرصه های فرهنگی، تلاش بسیجیان در این عرصه برای مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری است.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه جوانان موتور محرک جامعه هستند، اظهارکرد: دشمنان با درک جایگاه جوانان در جامعه، با سرمایه گذاری های هنگفت به دنبال دور کردن این قشر آینده ساز از مراکز دینی، فرهنگی و مساجد و نمازهای جمعه هستند.

امام جمعه تبریز گفت: تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند پیروزی و پیشرفت حتمی و قطعی خواهد بود.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه رونمایی از پهباد جدید نیروهای مسلح برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران رقم زد، گفت: هرچند پیش از این نیز اقداماتی در این زمینه صورت گرفته بود، ولی دستاورد اخیر قابلیت های برجسته ای حتی نسبت به پهبادهای مشابه آمریکایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی پیچیدگی و سرعت را از ویژگی های بارز این پهباد برشمرد و افزود: این ویژگی ها موجب شده در مناطق جنگی و شرایط بد آب و هوایی نیز این پهباد عملکرد خوبی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی لبنان که منجر به شهید شدن بیش 34 نفر از جمله حجت الاسلام ابراهیمی، رایزن فرهنگی ایران در این کشور شد، گفت: در این خصوص نباید فقط به محکوم کردن این حادثه اکتفا کرد بلکه باید دستگاه های امنیتی عوامل این حرکت تروریستی را شناسایی و مجازات کرده و از تکرار اینچنین حوادثی جلوگیری کنند.



نوشته شده در   جمعه 1 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode