ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 آبان 1392     |     کد : 62796

شهردار جدید تبریز: عامل اختلاف نخواهم شد

شهردار تبریز با قدردانی از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر در انتخاب وی به عنوان کلیددار شهر گفت: من خود را شهردار همه 21 عضو شورا می‌دانم و برای خدمت به مردم و مسئولانی که لایق و شایسته خدمت هستند وارد میدان شده‌ام.

شهردار تبریز با قدردانی از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر در انتخاب وی به عنوان کلیددار شهر گفت: من خود را شهردار همه 21 عضو شورا می‌دانم و برای خدمت به مردم و مسئولانی که لایق و شایسته خدمت هستند وارد میدان شده‌ام. 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه خود که با حضور مسئولان ارشد شهری و استانی برگزار گردید با اعلام این مطلب افزود: برای خدمت صادقانه و به دور از تنش آمده‌ام و به هیچ عنوان عامل اختلاف نخواهم شد، چرا که معتقدم فرصت خدمت محدود است و باید از این فرصت برای خدمت صادقانه نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: نباید اختلاف سلیقه و دیدگاه‌ها باعث دلسردی یا سستی در انجام وظایف شود و فرصت خدمت را سلب کند و من هیچ گلایه‌ای از کسانی که مخالفت‌هایی انجام داده‌اند ندارم و در کنار هم به دنبال رفع مشکلات مردم و شهر خواهیم بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه کشور و جایگاه تبریز در افق این برنامه خاطر نشان کرد: تبریز در این سند به عنوان هولدینگ و شهر برتر منطقه پیش‌بینی شده و این جایگاه با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش و کوشش همه‌جانبه قابل دسترسی است.

تجربه و علم دو بال توسعه و پیشرفت کشور هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی علم و تجربه را دو بال توسعه و پیشرفت کشور در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها اعلام کرد.

مسعود پزشکیان نیز در این مراسم افزود: این دو ویژگی و در کنار آن ایمان و باور قلبی به توسعه و پیشرفت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق خواسته‌ها و اهداف مورد نظر در عرصه مدیریت کشور باشد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تأکید بر اینکه برای کسب تجربه باید شاخص‌های پیشرفت و موفقیت دیگر شهرها و کشورها را بررسی و ارزیابی کرد نخستین گام در این راه را دیدن و نظاره کردن شاخص‌های پیشرفت در تمام نقاط جهان و الگوگیری از این شاخص‌ها دانست و بر لزوم توجه مدیران شهری و استانی به این امر تأکید کرد.

پزشکیان در عین حال خواستار استفاده بهینه و مؤثر از تجربیات و دانش اصحاب اندیشه و فکر و نیز تجربیات مدیران و نیروهای لایق و توانمند در عرصه مدیریت شهری شد.


نوشته شده در   دوشنبه 27 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode