ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 آبان 1392     |     کد : 62654

استکبار ستیزی انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار ستیزی انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار ستیزی انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به عزاداری های پرشور مردم در عاشورا افزود: مکتب عاشورا پیام های بسیار مهمی برای شیعیان دارد که یکی از مهمترین آن استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با دولت های غربی اظهار کرد: غربی ها در مذاکرات همان درخواست های سال های قبل مبنی بر توقف غنی سازی هسته ای را تکرار می کنند، اما باید بدانند که ملت ایران از حق غنی سازی در خاک ایران کوتاه نخواهد آمد.

آیت الله مجتهدشبستری خاطرنشان کرد: مسوولان باید حواسشان جمع باشد و بدانند که غربی ها حسن نیت ندارند، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ˈ ما به دولتمردان امریکا اعتماد نداریم چون عهد شکن هستند ˈ.

وی اضافه کرد: نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای هرگز زیربار خواسته های دشمنان نمی روند، چرا که آزادگی و حریت را از مکتب امام حسین (ع) فرا گرفته اند.

امام جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج تاکید کرد: همانطور که بسیجیان در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند، الان هم باید در عرصه جهاد فرهنگی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با تبریک سالروز آزادی سوسنگرد گفت: صدام فکر می کرد با توسل به مساله قومیت و تحریک شهروندان عرب کشور می تواند به اهداف خود دست یابد در حالی که نتیجه کاملا معکوسی گرفت.

امام جمعه تبریز تجمع بزرگ مردم تبریز در عزاداری و نمازظهر عاشورا را نشانه آزادگی و ولایت مداری مردم دانست و افزود: ما به امریکا و اسراییل می گوییم مسلمانان در عزاداری ها با شعار ˈ هیهات من الذله ˈ نفرت خود را از ظالمان و ذلت پذیری اعلام داشتند.



نوشته شده در   جمعه 24 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode