ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 آبان 1392     |     کد : 62645

ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار نمود عینی حرکت در مسیر مکتب عاشوراست‎

امام جمعه ملکان گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار نمود عینی حرکت در مسیر مکتب عاشوراست.

امام جمعه ملکان گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار نمود عینی حرکت در مسیر مکتب عاشوراست.

به گازرش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در جهت پیروی از راه امام حسین(ع) و مکتب عاشورایی بنا شده است، افزود: پیاده کردن هدف ناب عاشورایی در کشور منوط به بکارگیری ارزش های خالصی است که امام حسین (ع) برای آن ها آماده جنگ شد.

وی با یادآوری وقایع روز عاشورا و رشادت های امام حسین(ع) و یارانش، گفت: ماه محرم و راه امام حسین (ع) از جهت آموزندگی ارزش های موجود در آن همانند دانشگاهی است که باید در تمام مراحل زندگی برای رشد کشور از آن بهره جست.

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه بسته های فرهنگی از جمله روحانیت، حوزه های علمیه و سخنرانی های مذهبی وظایف سنگینی برای تبیین فرهنگ عاشورایی در جامعه دارند، افزود: خوشبختانه بالا بودن درک جوانان در فهم فرهنگ عاشورایی و حضور پررنگ آنان در هیات های مذهبی پیشرفت در مسیر امام حسین(ع) در جامعه را هموار می کند.

امام جمعه ملکان با تاکید بر اینکه بهره گیری از فرهنگ عاشورایی در زندگی می تواند بسیاری از آلودگی ها و معضلات زندگی اجتماعی را مرتفع کند، گفت: خروج از مشکلات کنونی که دامنگیر نسل جوان کشور شده نیازمند اقدامی است بتواند فرهنگ زندگانی امامان را در زندگی اجتماعی پیاده کند.

وی ادامه داد: سبک زندگی شخصی امام حسین (ع) و یاران آن حضرت الگوی تمام و کمالی است که اگر در زندگی به کار بگیریم تاثیرات معنوی بالا و سازنده آن را در تمام جوانب خواهیم دید.

شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.



نوشته شده در   جمعه 24 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode