ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 آبان 1392     |     کد : 62308

امام جمعه شهرستان مهربان: استاندار آذربایجان شرقی در انتخاب و ابقای مدیران دقت کند

امام جمعه شهرستان مهربان گفت: استاندار آذربایجان شرقی در انتخاب و ابقای مدیران دقت کند.

امام جمعه شهرستان مهربان گفت: استاندار آذربایجان شرقی در انتخاب و ابقای مدیران دقت کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام جلیل جلیلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مهربان با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به حماسه مردم در یوم‌الله 13 آبان اشاره و اظهار کرد: در سالگرد روز تاریخی و ماندگار 13 آبان مردم ایران، حماسه دیگری آفریدند.

وی به اقرار دشمنان ایران اسلامی همانند بی بی سی و کاخ سفید در این زمینه اشاره کرد و افزود: بی‌بی‌سی و کاخ سفید اقرار کردند که حضور مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان که در ایران به نام روز استکبار ستیزی معروف است از سال‌های قبل بیشتر بوده است.

امام جمعه شهرستان مهربان تأکید کرد: پیام راهپیمائی یوم الله 13 آبان اعلان انزجار از شیطان بزرگ و اعلان غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است و یقیناً طوفان خشم مردم ایران را باید ناشی از دم مسیحایی مقام معظم رهبری دانست که در سخنرانی قبل از 13 آبان تکلیف همگان را روشن کردند.

جلیلی با اشاره به پشتیبانی مقام معظم رهبری از تیم دیپلماسی دولت با عنوان بچه‌های خودمان، تصریح کرد: این حمایت بالاترین حمایت از طرف بالاترین جایگاه حکومتی است.

امام جمعه شهرستان مهربان متذکر شد: مقام معظم رهبری مرز مذاکره را صرفاً در موضوع هسته‌ای دانسته و در واقع مقام معظم رهبری با تعیین مرز مذاکره خیال همه را راحت کردند.

وی اذعان داشت: مقام معظم رهبری غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را مجدداً مورد تأکید قرار داده و عدم خوش‌بینی به نتیجه را متذکر شدند و با این فرمایشات، تیم مذاکره‌کننده اجازه کوچک‌ترین عقب‌نشینی از حقوق مسلم مردم را ندارند.

جلیلی با گرامیداشت روز 18 آبان روز ملی کیفیت، تأکید کرد: مراعات استانداردهای کیفیت، تضمین‌کننده توسعه و پیشرفت هر کشور خواهد بود.

امام جمعه شهرستان مهربان با اشاره به تولید برخی کالاهای با کیفیت بالا در کشور، تصریح کرد: به واسطه عدم اعتماد در گذشته الآن هم باورمان بر این است که در کشور ما کیفیت مراعات نمی‌شود؛ از این رو غالب تولیدکنندگان با مارک‌های خارجی اجناس‌شان را به فروش می‌رسانند.

وی اذعان داشت: باید اعتماد به تولیدات خودمان را بالا ببریم و این خود یک مصداق بارزی از حماسه اقتصادی خواهد بود.

جلیلی با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید آذربایجانشرقی در هفته گذشته با حضور وزیر کشور، اظهار داشت: لازم می‌دانم از استاندار قبلی بیگی به خاطر زحمات و خدمات شان تقدیر و تشکر کنم و انصافاً دکتر بیگی چه در قالب سفرهای شهرستانی که حتی تا محدوده روستاها نیز کشیده شد و چه در بحث زلزله سال گذشته مناطق ارسباران زحمات زیادی را متحمل شدند و خدمات و زحمات ایشان در طول 62 ماه مسئولیت در سمت استاندار آذربایجانشرقی جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه شهرستان مهربان با تبریک انتصاب شایسته اسماعیل جبارزاده به سمت استاندار جدید آذربایجان‌شرقی و آرزوی موفقیت برای ایشان در این مسئولیت سنگین از استاندار جدید خواست تا برنامه سفرهای شهرستانی را ادامه دهند.

وی از جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی خواست که در انتخاب مدیران و ابقای مدیران موفق دقت لازم را داشته باشد.

جلیلی در پایان با تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع) و یاران باوفایش برگزاری با شکوه نماز ظهر عاشورا را مورد تاکید قرار داد.


نوشته شده در   جمعه 17 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode