ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1392     |     کد : 62214

تساوی با رئال مادرید کار بانوی پیر را برای صعود سخت کرد/بایرن مونیخ به مرحله حذفی رسید

هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با پیروزی منچستر سیتی،المپیاکوس،بایرن مونیخ و البته صعود شاگردان پپ گواردیولا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان همراه بود.

هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با پیروزی منچستر سیتی،المپیاکوس،بایرن مونیخ و البته صعود شاگردان پپ گواردیولا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان همراه بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا امشب در نقاط مختلف جهان برگزار شد که در مهم ترین این دیدارهای رئال مادرید به مصاف یوونتوس رفت.شاگردان آنجلوتی که در بازی رفت موفق به شکست دادن بانوی پیر شده بودند در تورین نتوانستند از سد این تیم عبور کنند.
در این بازی ابتدا این یوونتوسی ها بودند که روی خطای واران در محوطه 18 قدم صاحب یک ضربه پنالتی شدند.آرتور ویدال در دقیقه 42 این پنالتی را تبدیل به گل کرد.10 دقیقه بعد کریستیانو رونالدو سکوت را به هواداران یووه تحمیل کرد.این اتفاق در حالی افتاد که 8 دقیقه پس از گل او گرت بیل گل دوم را هم وارد دروزاه بوفون کرد تا دیگر هیچ صدایی غیر از صدای مادریدی ها در خانه یوونتوس شنیده نشود.
یوونتوسی ها که برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باید از رئال امتیاز می گرفتند با خوردن این گل ناامید نشدند.انها حمله کردند تا اینکه در دقیقه 65 لورنته گل تساوی را وارد دروزاه کاسیاس کرد.نتیجه ای که تا پایان بازی باقی ماند تا کار بانوی پیر برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان به اما و اگر کشیده شود.آنها برای اینکه راهی مرحله بعد شوند حتما باید در دو بازی آخر خود برنده از زمین خارج شوند.دیدارهایی که مقابل گالاتاسرای و کپنهاگن خواهد بود.



نتایج کامل بازی های امشب به شرح زیر است:

لیگ قهرمانان اروپا گروه A

رئال سوسیداد ( 0 - 0 ) منچستریونایتد

شاختار (0 - 0 )بایرلورکوزن

لیگ قهرمانان اروپا گروه B

کپنهاگن (1 - 0) گالاتاسارای

یوونتوس (2 - 2 )رئال مادرید

لیگ قهرمانان اروپا گروه C

المپیاکوس( 1 - 0 )بنفیکا

پاری سن ژرمن ( 1 - 1 )اندرلخت

لیگ قهرمانان اروپا گروه D

منچسترسیتی (5 - 2 )زسکا مسکو

ویکتوریا پلژن(0 - 1 )بایرن مونیخ


نوشته شده در   چهارشنبه 15 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode