ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392     |     کد : 61905

تغییرات در شهرداری تبریز کلید خورد/ حرکت قطار انتصابات

با حکم سرپرست شهرداری تبریز، شهردار جدید منطقه هفت این شهر معرفی و منصوب شد.

با تغییر شهردار منطقه 7
تغییرات در شهرداری تبریز کلید خورد/ حرکت قطار انتصابات
با حکم سرپرست شهرداری تبریز، شهردار جدید منطقه هفت این شهر معرفی و منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزف به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طی حکمی از سوی حسین اکبری سرپرست شهرداری تبریز ، حسن گنجی به عنوان شهردار جدید منطقه هفت معرفی و مشغول به کار شد.

اکبری همچنین از خدمات و تلاش‌های عالی‌باف شهردار سابق این منطقه قدردانی کرد.

آغاز مراحل بودجه‌نویسی سال 93 شهرداری تبریز

با ابلاغ و دستور سرپرست شهرداری تبریز ستاد بودجه سال 93 شهرداری تشکیل و مراحل تدوین لایحه بودجه سال آتی این مجموعه آغاز شد.

اکبری با ابلاغ حکمی با انتخاب مرتضی آبدار معاون مالی اداری شهرداری به عنوان رئیس ستاد بودجه سال 93، خواستار تشکیل سریع این ستاد برای تدوین لایحه بودجه سال آینده با استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسان و صاحب‌نظران مسائل شهری و نیز نیازها و اولویت‌های شهری شد.

وی در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت بالای بودجه‌بندی در مجموعه مدیریت شهری و به منظور بسترسازی مناسب برای تداوم و تسریع روند توسعه و عمران تبریز، شهرداری بر اساس اولویت‌ها و نیازهای موجود در شهر و نیز با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی شورای اسلامی شهر، از هم‌اکنون نسبت به بررسی و تدوین شاخص‌ها و سرفصل‌های بودجه‌ای سال آینده شهرداری برای اداره بهتر و هدفمند شهر اقدام کرده و تلاش می‌کنیم در قالب ستاد بودجه، در محدوده زمانی مشخص و قانونی زمینه را برای تدوین اولویت‌های بودجه‌ای و نیز تعیین و تدوین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی در قالب لایحه بودجه سال آینده فراهم کنیم.

اکبری افزود: در این راستا مقرر شده است نشست‌ها و جلسات تخصصی و کار‌شناسی در سطح معاونت‌های شهرداری و مناطق تابعه و نیز حوزه اداری مالی و برنامه‌ریزی شهرداری به منظور دستیابی به الگویی واحد و دقیق بودجه‌ای که در برگیرنده تمامی نیاز‌ها، مطالبات و شاخص‌های توسعه و عمران شهری باشد تشکیل و از این طریق زمینه برای تدوین بودجه‌ای راهبردی و موثر فراهم شود.

سرپرست شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز مراحل تدوین شاخص‌های بودجه‌ای سال آینده از سوی شهرداری تبریز از اعضای شورای اسلامی شهر، کارشناسان و صاحب‌نظران مسایل شهری، شهروندان و تمام علاقه‌مندان به موضوعات شهری نیز خواسته شده است تا نسبت به ارائه نقطه‌نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های تخصصی و کار‌شناسی خود برای الحاق به ردیف‌ها و بندهای بودجه‌ای اقدام کنند تا این لایحه در ابعاد مختلف به شکلی کار‌شناسی و تخصصی جمع‌بندی و تدوین شود.


نوشته شده در   سه شنبه 7 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode