ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 آبان 1392     |     کد : 61782

امام جمعه بناب:حرف و عمل غربی‌ها یکی نیست/ غربی‌ها قابل اعتماد نیستند

امام جمعه بناب با بیان اینکه حرف و عمل غربی‌ها یکی نیست، گفت: غربی‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه حرف و عمل غربی‌ها یکی نیست، گفت: غربی‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک عید غدیر خم، اظهار کرد: چقدر باید شکرگزار عالمانی باشیم که در طول 1400 سال ما را از راه‌های کج به صراط مستقیم هدایت کردند.

خطیب جمعه بناب افزود: بدون معرفت و شناخت واقعی غدیر کوهی از عبادت‌ها به کاهی نمی‌ارزد.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از بدبختی‌ها و مصائب بوجود آمده در ملل اسلام از این ناحیه است که به غدیرخم شناخت و معرفت کامل نیافتند و و دامن‌گیر هزاران بدبختی و مصیبت شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به ضرورت شناخت و پرداختن به اهمیت غدیر در جامعه، گفت: امروز در چنین موقعیتی در جهان اسلام، احیای غدیر حیات اسلام را رقم می‌زند و مطرح کردن غدیر امروز جزو ضروریات است.

باقری‌بنابی ادامه داد: در سایه غدیر و ولایت است که نظام جمهوری اسلامی ایران در 35 سال گذشته در برابر جهان کفر ایستاده است.

وی اذعان داشت: اگر واقعاً غدیری باشیم و مسلمانان جهان از غدیرخم شناخت کامل می‌یافتند، امروز هیچ قدرتی در دنیا نمی‌توانست به آنها تسلط یابد و ذلت دولت‌های عربی در برابر دول غربی از عدم اتصال آنها به غدیر نشأت می‌گیرد.

امام جمعه بناب با بیان اینکه اتفاق غدیر امر الهی و حکم آسمانی است، تأکید کرد: جریان غدیرخم یک جریانی نیست که فقط علمای شیعه آن را بیان کنند، بلکه تمام دانشمندان برجسته سایر ادیان نیز به اهمیت غدیر اشرافیت داشته و آن را بیان می‌کنند.

باقری‌بنابی در پایان با بیان اینکه تمام قدرت‌های دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است و به آن اعتراف می‌کنند و این در سایه غدیر است، اذعان داشت: با وجود ادعای غربی‌ها در خصوص صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای ایران، آنها همچنان به ادامه تحریم‌ها و تهدیدهای خود در قبال ایران پافشاری می‌کنند و به آنها می‌افزایند.


نوشته شده در   جمعه 3 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode