ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 آبان 1392     |     کد : 61779

هیات مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات هسته ای منافع ملی و کرامت ملت رادر نظر بگیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در مذاکرات هسته ای با غرب، هیات مذاکره کننده ایرانی باید منافع ملی و حفظ کرامت ملت بزرگ ایران را در نظر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در مذاکرات هسته ای با غرب، هیات مذاکره کننده ایرانی باید منافع ملی و حفظ کرامت ملت بزرگ ایران را در نظر داشته باشد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر، افزود: آمریکا می خواهد با فرسایشی کردن مذاکرات امتیازاتی از ما بگیرد و در عوض امتیازی جزیی مثل لغو برخی تحریم ها بدهد که هیات ایرانی باید این مسائل را در نظر داشته باشد.

وی اظهار کرد: اخیرا معاون وزیر خارجه آمریکا گفته که برنامه هسته ای ایران باید متوقف شود و یا تنزل یابد، اما همانگونه که مقامات ایران گفته اند، متوقف کردن غنی سازی برای ما خط قرمز بوده و قابل مذاکره نیست.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به اظهار نظر یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ˈ ژن ایرانی ها ژن فریبکارانه استˈ این لحن را بسیار توهین آمیز خواند و خواستار عذرخواهی رسمی وی از ملت ایران شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان و روز دانش آموز گفت: بخاطر حرف های رییس جمهوری آمریکا که گفته هنوز گزینه نظامی از روی میز برای ایران برداشته نشده است، باید امسال در راهپیمایی باشکوهتر و منسجم تر از قبل حضور داشته باشیم.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: این نوجوان با حرکت خود درس شهادت، ایثار و فداکاری در راه اسلام و وطن را به ما یاد داد و باید دانش آموزان وی را به عنوان الگو انتخاب کنند.

وی افزود: بسیج یک تشکل ارزشی است که به فرمان امام راحل تشکیل شد و امیدواریم بسیج دانش آموزی هم در حفظ ارزش های اخلاقی و دینی پیشگام باشد.



نوشته شده در   جمعه 3 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode